گردان‌های القسام به رژیم صهیونیستی هشدار دادند

گردان‌های القسام،  شاخه نظامی حماس در نوار غزه تاکید کرد مقاومت بر اساس تثبیت معادله حمله در برابر حمله، به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

این پایگاه خبری در گزارشی از تحولات در نوار غزه و تبعات حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع گروه‌های مقاومت فلسطینی نوشت: گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هشدار داد رژیم اشغالگر بهای هرگونه تجاوز خود را به فلسطینیان و مواضع نظامی مقاومت فلسطین خواهد پرداخت.

گردان‌های القسام امروز در بیانیه‌ای کوتاه، اندکی پس از اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بمباران مواضع مقاومت در شمال و مرکز نوار غزه تاکید کرد مقاومت بر اساس تثبیت معادله حمله در برابر حمله، به هرگونه تجاوز دولت اشغالگر پاسخ خواهد داد.

گردان‌های القسام در این بیانیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که حمله را با حمله مستقیم و در حد تجاوز این رژیم پاسخ خواهد داد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی بار‌ها اعلام کرده اند به هرگونه حمله و تجاوز به مواضع این گروه‌ها و نیز به فلسطینیان ساکن نوار غزه پاسخ خواهند داد و به دولت اشغالگر هرگز اجازه نخواهند داد قواعد درگیری را به نفع خود تغییر دهد.