تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قرچک

اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قرچک در مراسمی با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، مسعود مرسل‌پور فرماندار شهرستان قرچک، علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی، حجت‌الله موسوی شهردار قرچک و دهیاران این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند. 

سید شهاب‌الدین چاوشی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران طی سخنانی در این مراسم مباحثی را پیرامون اهمیت و جایگاه شوراها در نظام اسلامی مطرح کرد.

فرماندار شهرستان قرچک نیز در این مراسم با تبریک روز ملی شورا، هفته معلم و هفته کارگر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

هر یک از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران در این مراسم مطالبی را بیان کرده و پیشنهادات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

بر پایه این گزارش، عمده مباحثی که از سوی اعضای شورا مطرح شد پیرامون کاستی‌های موجود در اجرای قوانین جامع و کامل شوراها، عدم تحقق جایگاه واقعی شورا در شهر و روستا، ایجاد هماهنگی بیشتر بین مسئولان اجرایی و دستگاه‌های خدمات‌رسان با شوراهای اسلامی، بسترسازی مناسب برای تحقق اختیارات واقعی شورا، اهمیت به روستاییان و رسیدگی به مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان روستا و ... بود که از سوی مسئولان حاضر به هر یک از سئوالات و درخواست‌های آنان پاسخ داده شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قرچک تجلیل به‌عمل آمد.