وضعیت نابسامان بیمارستان فیروزکوه

 در خصوص تصاویر ارسال شده به این پایگاه خبری اظهار داشت: هفته گذشته برای فرزندم حادثه ای رخ داد که به بیمارستان رفتیم، مسائلی دیدیم که در شان یک بیمارستان نبود، در بیمارستان مسائل بهداشتی، نظم و انضباط بر روی روحیه بیمار تاثیر می گذارد.

وی گفت: در راهرو ایستاده بودیم که بیمارمان را به اتاق عمل بردن، پرسنل بیمار ستان مدام می آمدن و تذکر می دادند و ما شاالله آنقدر خوش اخلاق هستند که آدم رقبت نمی کند با آنها هم کلام شود،البته بیمارستان و محیط آن اقتضا می کند تذکر هایی داده شود، اما باید توجه داشت افرادی که به بیمارستان مراجعه می کنند، یا بیمار هستند یا از نظر روحی و روانی در شرایط مناسبی به سر نمی برند، پرسنل بیمارستان باید مراجعه کنندگان را درک کنند.

این شهروند فیروزکوهی ادامه داد: وقتی این تذکر ها را دیدم پیش خود گفتم چقدر خوب است، این افرادی که مدام تذکر می دهند، که نظم و انضباط رعایت شود چرا خودشان که متصدی امور هستند رعایت نمی کنند، آیا یک بیمارستان به این بزرگی، حالا به فرض می خواهند اتاقی را نقاشی کنند یا جابه جایی انجام دهند، نباید یک انباری داشته باشد؟ دلیلی نداره، وسایل بیمارستان که ممکن است موجب انتقال ویروس یا بیماری شود را هر جا که بخواهند بگذارند.

photo_2016-05-11_13-49-39

تاج الدین گفت: تمام شهروندان میدانند که بیمارستان فیروزکوه از نظر امکانات وضعیت مناسبی ندارد البته ناگفته نماند، این بیمارستان متخصصینی هم دارد که کارشان خوب هست و در هفته یکی دو روز در بیمارستان حضور دارند، ما از مسئولان و پرسنل بیمارستان می خواهیم با توجه به امکانات کمی که بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه دارد حداقل با خوش رویی برخورد کنند و نظم در محیط بیمارستان رعایت شود تا روحیه مراجعه کنندگان در شرایط بهتری قرار گیرد.

photo_2016-05-11_13-49-32

وی تصریح کرد: بنده باز هم می گویم آیا در شان یک بیمارستان و مردم منطقه است که یک لنگه دمپایی را پای درب بگذارند؟! یک تخته می بریدین و بجای لنگه دمپایی قرار میدادند چه خبر بود! تمام مسئولان و پرسنل ادارات باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند.

این شهروند فیروزکوهی در پایان خاطرنشان کرد: ما نه قصد تخریب شخصی را داریم نه خدایی نکرده غرضی است تنها می خواهیم مسئولان به شهرستان فیروزکوه رسیدگی کنند، واقعاً ما هر جا که می رویم مردم از عدم امکانات در این منطقه می نالند،مگر ما فیروزکوهی ها چه گناهی کردیم؟! البته این طور هم نیست که مسئولان کاری انجام ندهند اما می خواهیم بیشتر نظارت کنند که این گونه مشکلات در شهرستان رخ ندهد.

photo_2016-05-11_13-49-48