سرانه فضای سبز شهر با افتتاح پارک جانباز سرافراز علی اکبر پاکنهاد افزایش یافت

سه پروژه عمرانی شهرداری کهریزک با حضور مهندس کریمی معاون عمرانی استانداری تهران و سایر مسئولان شهرستان و بخش کهریزک عصر امروز افتتاح شد.

روسازی و آسفالت بلوارهای شهید بهشتی و مصطفوی به همراه افتتاح پارک جانباز سرافراز علی اکبر پاک نهاد سه پروژه ای بود که عصر امروز با حضور رامین عربی شهردار کهریزک، سیدناصر موسوی بخشدار کهریزک، دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک، حمیرا چوگانی، اکبر قنبرنژاد، مجید راوندی، رحمان آذرخرداد، رضا عباسی و علی تویسرکانی اعضای شورای شهر، مهندس طالبی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ری و سرگرد گوزل زاده رئیس کلانتری کهریزک افتتاح و به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم مهندس کریمی معاون عمرانی استانداری تهران در گفتگویی کوتاه با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: به همت و تلاش شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی کهریزک، امروز شاهد اقدامات خوبی بوده ایم و همین طور که شاهد هستید پارک زیبایی ساخته شده است که می تواند به بهبود وضعیت رفاهی شهروندان منطقه کمک شایانی نماید.

وی نامگزاری پارک شهرک امام حسن مجتبی(ع)به نام جانباز سرافراز علی اکبر پاک نهاد را کاری بسیار ارزشی و قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: انتظار ما از مسئولان کهریزک بسیار بالاست، اما افتتاح این پارک و همینطور سایر پروژه های امروز اقدامات بسیار موثر و خوبی از سوی مسئولان شهری کهریزک بود که امیدواریم از این پس نیز شاهد چنین اقداماتی از سوی مسئولان این شهر باشیم.

دکتر حسن محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک نیز در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: احداث بوستان‌ها و توسعه فضای سبز یکی از سیاست‌های جدی و اصولی شورای اسلامی شهر کهریزک در این دوره بوده است و تاکنون مبالغ زیادی به منظور احداث بوستان‌ها و فضاهای سبز در طول سه سال گذشته هزینه شده است.

وی ادامه داد: توسعه متوازن امکانات شهری از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است و سعی داشته ایم این دغدغه را با اجرای طرح های عمرانی در همه مناطق کهریزک رفع کرده باشیم.

محمدی فرد در پایان با اشاره به رویکرد شورا و شهرداری در جلب رضایت مردم اظهارداشت: با اجرای روسازی و آسفالت معابر مهم شهری مانند بلوار شهید بهشتی و شهید مصطفوی، شاهد رضایت خوب شهروندان و همشهریان عزیز بوده ایم.

گزارش تصویری:

 

DSC_1101

 

DSC_1147

 

DSC_1189

 

DSC_1162