شناسایی صفحه فروش داروهای تقلبی در اینستاگرام

سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی رباط نیوز اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی یک صفحه فروش داروهای مکمل بدنسازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی که با توجه به ممنوعیت تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی پرونده با موضوع تبلیغ و فروش اجناس ممنوعه از طریق رایانه و اینترنت در دستور کار پلیس فتای شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با شگردهای فنی و تخصصی و مهندسی اجتماعی یک شماره تلفن از فروشنده مکمل ها بدست آمده که برابر استعلام از اپراتور مربوطه متعلق به فردی مونث به هویت «م الف» ساکن پرند می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: ابلاغیه به آدرس مذکور صادر شد اما آدرس اعلامی صحیح نبود و از این رو با خط شماره مذکور تماس فردی که خود را به هویت« الف م» معرفی کرد با شگردهای خاص پلیسی به این یگان دلالت و اظهار داشت : دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد ساکن شهر تهران هستم و خط مذکور را همکلاسی دوران کارشناسی ام بنام «م ا» به عنوان هدیه به بنده داده و مدت سه سال است که این خط همراه را دارم.

متهم در ادامه اظهاراتش می گوید: پیج فروش مکمل بواسطه فعالیت در رشته بدنسازی و داشتن مدرک مربی گری در این زمینه راه اندازی شده اما تاکنون هیچگونه کسب درآمدی ازآن نداشته ام و هم اکنون نیز پشیمان و قادر به حذف پیج می باشم.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: مراتب به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم ارسال شد.