جناب وزیر! مردم شهرستان خوسف بیمارستان که هیچ، درمانگاه نیز ندارند

یکی از مهمترین واجبات هر شهری بیمارستان ها و درمانگاه هاست که اغلب مردم به آن مراجعه می کنند و قطعا پرسنل آن بیکار نخواهند بود.

 

در بیشتر شهرهای استان حداقل یک بیمارستان وجود دارد اما شهر خوسف نه تنها یک بیمارستان، بلکه از نبود یک درمانگاه مجهز نیز رنج می برد.

 

تجهیز بیمارستان ها و گسترش اورژانس بسیار خوب و منطقی است اما باید به این نکته نیز توجه کرد که در برخی مکان ها کمترین امکانات درمان وجود ندارد و بهتر بود اندکی از اعتبارات نیز برای جلب رضای آن ها هزینه می شد.

 

یکی از اهالی شهر خوسف ضمن گلایه هایی که در این خصوص دارد، می گوید: ما نه تنها یک بیمارستان نداریم بلکه از نبود یک درمانگاه مجهز نیز بی بهره و محرومیم و ای مسئولین بدانید این مردم فرزندان ناتنی این کشور و استان نیستند در غیر این صورت اعلام بفرمایند.

 

وی ادامه می دهد: آنچه مردم خوب ما را رنج می دهد تبعیض است،  10 شهرستان استان از وجود بیمارستان بهره می برند و شهرستان خوسف خیر و همیشه آواره مرکز استان برای مداوای مریضان خود هستیم.

 

این شهروند خوسفی بیان کرد: آقایان حقوق های میلیونی می گیرند در حالی که یک شهروند خوسفی از داشتن کرایه خود برای سفر بیرجند و رفتن نزد دکتر را ندارد.

وی ضمن گلایه از وزیر بهداشت می گوید: شادباشید جناب وزیر، شهرستان خوسف خراسان جنوبی بیمارستان ندارد و مردم محروم از بهداشت و درمان هستند.

 

با توجه به اینکه مسئولان استان کمک به مردم را وظیفه خود می دانند، خواهشمندیم در این خصوص نیز ورود پیدا کرده و اقدامی صورت دهید تا دعای این مردم نیز در انجام مسئولیتتان کمک حالتان باشد.