مردم با این رویه دولت به آنها رأی نخواهند داد

به نقل از خاورستان، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی شب گذشته در اجتماع بزرک عزادارن و شب زنده داران در آستان مقدس شهدای باقریه(علیه السلام) بیرجند با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امیرمومنین امام علی(علیه السلام) و لیالی قدر اظهارداشت: شب قدر، شب با فضیلتی است.

وی با بیان اینکه در شب قدر درهای توبه گشوده می‌شود، گفت: در این شب مقدرات یکساله مومنان براساس شایستگی نوشته می‌شود و توسط امام زمان_عج) امضاء می گردد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محبت به امام علی(علیه السلام) معیار سنجش رفتار ما است، بیان کرد: باید ببینیم که عشق به علی(علیه السلام) چقدر در دل ما قرار دارد.

 

وی افزود: اگر محبت علی(علیه السلام) در دلهای ما کم شد و بجای آن بغض فراگرفت؛ بایستی در خودمان تجدیدنظر کنیم.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه علی ابن ابی‌طلب(علیه السلام) ندای عدالت انسانی را در دنیا سر داد، تصریح کرد: تمام مذاهب اسلامی از شیعه تا سنی در روایات فراوانی از عظمت و جایگاه امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) سخن نقل کرده اند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این مطلب که لغزش‌های سیاسی در موقع حب و بغض‌ها به‌وجود می‌آیاد، اظهارداشت: بغض نسبت به مستکبرین وجود داشته باشد و اگر جای بغض و حب تغییر پیدا کرد، بایستی در اعمل و رفتار خود تجدیدنظر کنیم.

 

وی تأکید کرد: انحراف سیاسی هم ابتدا با گناهان کوچک آغاز می‌شود.

 

حجت الاسلام عبادی در ادامه با اشاره به اینکه نباید نسبت به آمریکا حب داشت و آنرا بزک کرد، گفت: آمریکا نماد شیطان، خشونت، خیانت و جنایت‌های فراوانی همچون هیروشیما است.

 

وی اذعان داشت: ما منکر روش‌های صحیح دپیلماسی با دینا نیسیتم، اما بزک کردن آمریکای جنایت‌کار غیرقابل پذیرش است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس خاطرنشان ساخت: اگر نقضی در برجام صورت می‌گیرد، به جای موضع‌گیری قاطع نگوییم که آمریکا از ما ناراحت می‌شود.

 

وی در پایان با انتقاد و گلایه از عملکرد دولت در زمینه موسسه میزان و شرکت پدیده اظهارداشت: مردم سه استانهای خراسان های رضوی، جنوبی و شمالی گرفتار مشکلات موسسه میزان و پدیده هستند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌های زیادی در این زمینه از طرف نمایندگان مجلس صورت گرفته است، گفت:  از دولت می‌خواهیم کار مردم را راه بیاندازد و در این زمینه تسریع کند.

 

وی افزود: مردم سرمایه خودشان را در پدیده و میزان گذاشته‌اند و اعتماد به تبلیغات، عملکرد مقامات دولتی و سیستم اداری و همچنین آرم قوه قضاییه کرده اند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بجای این‌قدر سیاست بازی کار مردم را راه‌بیاندازید، گفت: اگر اینگونه پیش بروید فردا مردم به شما رأی نخواهند داد.

 

وی با بیان اینکه مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و انتظار دریافت سپرده خودشان را دارند، بیان کرد: بانک صادرات از پرداخت امتنان می‌کند و بانک مرکزی زیر قول‌هایی که داده زده است و باید در این زمینه سیف پاسخگو باشد.

 

حجت الاسلام عبادی با انتقاد از دریافت حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی، اظهارداشت: چطور می شود برای حقوق‌های نجومی که دریافت می‌کنید پول دارید ولی برای پرداخت سپرده مردم پول وجود ندارد.