بازاریان فعال در اقتصاد مقاومتی بیرجند تجلیل شدند

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اوحدی ‌چهارشنبه ‌شب در همایش بسیج اصناف و بازاریان در مسجد الرسول بیرجند با اشاره به گرامیداشت یاد شهدای بازاری اظهار داشت: در قرآن موضوعات متعددی به ما گوشزد می‌شود و بخش عظیم این موضوعات به اموال وارث و غیره برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه قرآن به ما می‌گوید" ای انسان دارای عقل چرا نفس تو دارای ضمیر غافل است"، افزود: در این راستا قرآن می‌گوید "زمانی می رسد و غفلت شما پایان می یابد و انسان فکر نمی کند این غفلت ها بلای جان او می شود و او را از صفحه گیتی برمی دارد.

رئیس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان کرد: قرآن وقتی به حوزه مسجد بازار می رسد به بازاریان امر می کند وقت نماز است تجارت را رها کنید زیرا تجارت با نماز تجارت کوثر است.

اوحدی با اشاره به اینکه نماز انسان را به ثروت و سرمایه می رساند و هم به انسان معنویت می دهد، تصریح کرد: بازاریان باید بدانند فضای مسجد فضای رحمانی است درصورتی که باید این فضا را به زمین تبدیل نکنند.

رئیس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی یادآور شد: اگر امروز در بازار رکود وجود دارد بخشی از آن محصول معصیت است و یک امتحان الهی است و همچنین بخش عظیمی از طلاق نیز محصول گناه زوجین است.

اوحدی اظهار داشت: دشمن به بازارهای ما حمله کرده و جوانان ما را هدف گرفته و به دنبال جنگ مذهبی بوده و می خواهد جنگ مذهبی راه بیندازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد ما را با جنگ مذهبی درگیر کند، افزود: تمام کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند از اولیای خدا هستند و خانواده و فرزندانشان را برای دفاع از اسلام رها می کنند.

رئیس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بخش عظیم زندگی انسان باید هوش معنوی باشد، گفت: نگاه قرآن یک نگاه ویژه است و چون انسان از قرآن فاصله می گیرد تصور می کند که  هوش اقتصادی است.

در این جلسه از بازاریابانی که در تولید و فروش تولیدات کشور فعالیت زیادی دارند و در راستای اقتصاد مقاومتی گام برمی دارند تقدیر شد.