متهم به آدم ربایی در میرجاوه خراسان جنوبی دستگیر شد

سرگرد موسی معمری روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی میرجاوه در پی دریافت نیابت قضایی از شهرستان قاین استان خراسان جنوبی مبنی بر دستگیری یک آدم ربا، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی پلیس پس از چند هفته اقدامات تخصصی، سرنخ هایی از تردد این آدم ربای 23 ساله در یکی از روستا های مرزی میرجاوه به دست آوردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته این متهم در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد، تصریح کرد: این متهم حرفه ای و سابقه دار در تحقیقات تخصصی پلیس به انجام آدم ربایی جوان 19 ساله ساکن شهرستان قاین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی میرجاوه در خصوص نحوه ربایش گفت: این متهم که با فرد ربوده شده در شرکتی در تهران همکار بود از وضعیت مالی خوب پدر وی آگاهی یافت و با ترفند خرید خرما برای تجارت این جوان 19 ساله قاینی را نهم مرداد امسال از شهرستان خود به سراوان و سپس به مرز کشور پاکستان منتقل کرد.

سرگرد معمری اظهار داشت: متهم پس از انتقال فرد ربوده شده به کشور پاکستان، از خانواده وی در قبال آزادی اش، 450 میلیون ریال درخواست کرد.

وی ادامه داد: خانواده فرد ربوده شده این پول را در تاریخ سوم شهریور امسال بدون اطلاع دادن به کارآگاهان پلیس، از طریق یک صرافی به حسابی در کشور پاکستان انتقال دادند و متهم پس از دریافت پول، این فرد را آزاد کرد.

وی بیان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.