همکاری سپاه و آستان قدس رضوی در تأمین اسکان رایگان زائران

حمید حبیبی پور  در خصوص خدماتی که آستان قدس رضوی برای نخستین بار در ایام عید به زائرین حرم رضوی ارائه کرده است، اظهار کرد: بنا به دستور رهبری و تاکیدی که تولیت آستان قدس رضوی در ارائه خدمات هرچه بهتر به زائرین داشتند، اقداماتی برای نخستین بار توسط آستان قدس رضوی صورت پذیرفت.

وی افزود: برای نخستین بار در مبادی ورودی ایستگاه‌های استقبال از زائرین را در ورودی قوچان، نیشابور، ترمینال و راه‌آهن ایجاد کردیم؛ در این راستا صبح‌ها از ساعت ۶ الی ۹، تعداد ۴۰ هزار صبحانه میان زائران تقسیم شد.

مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس گفت: از ساعت ۹ الی ۱۲ نیز دو ملیون کیک، نبات، برنج و نمک تبرک بین زائرین اهداء شده است؛ علاوه بر تقسیم بروشور اطلاع رسانی، ۱۰ هزار بسته ناهار در مبادی ورودی جاده قوچان و نیشابور و ۶ هزار بسته شام میان زائرانی که در مسیر ورود به مشهد بودند تقسیم شده است.

حبیبی پور با بیان اینکه ارائه اینگونه خدمات که برای نخستین بار صورت گرفته تبعات خوبی را در اثر بخشی به زائرین داشته است، عنوان کرد: در باب خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین با سپاه نیز هماهنگی‌هایی صورت پذیرفت؛ اسکان رایگان زائرین در مجتمع فرهنگی آیه‌ها، حسینیه امام خمینی(ره) و سالن شهدای غزه بخشی از خدمت رسانی با همکاری سپاه بود.

وی تصریح کرد: در مراکز اسکان زائرین علاوه بر حفظ سرمایش و گرمایش زائرین، صبحانه، آب جوش و غذای حضرت میان زائران توزیع ‌شد، همچنین توزیع شام میان زائران مستقر در نمایشگاه بین المللی و کمپ غدیر توسط خادمانشان در آستان قدس صورت می‌پذیرفت.

مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس اظهار کرد: علاوه بر مشهد مقدس، در شهرستان‌های خراسان رضوی نیز اقدام به توزیع دعوت نامه برای صرف غذای حضرت نیز در ایام عید صورت پذیرفته است.