با سازمان‌هایی که برای احیای کشف رود کوتاهی کنند به شدت برخورد می‌کنیم

حجت‌الاسلام علی مظفری در حاشیه بازدید رودخانه کشف رود اظهار کرد: متأسفانه شرایط فعلی که برای رودخانه کشف رود در حال رقم خوردن است به دلیل کوتاهی برخی از مسئولان رخ‌ داده است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات مثبتی در این زمینه انجام‌شده است، تصریح کرد: باید برای احیای رودخانه کشف رود یک عملیات جهادی انجام شود و بر همین اساس با سازمان‌هایی که در این مسیر کوتاهی کنند بشدت برخورد می‌شود.

رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی ادامه داد: اگر سازمان و ارگانی نیز در این زمینه کوتاهی کرده باشند با آن‌ها برخورد می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه این منطقه باید به یک فضای سرسبز و شاداب تبدیل شود، تصریح کرد: هرچند برای احیای این پروژه نیازمند اختصاص بودجه‌های ملی هستیم اما قطعاً با همدلی و همکاری میان دستگاه‌های استانی می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کرد.

وی به برخورد دادگستری خراسان رضوی با چاه‌های غیرمجاز اشاره کرد و افزود: با حفر چاه‌های غیرمجاز در هر شرایطی برخورد می‌شود و دادستانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستورات لازم را صادر می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی به کمبود بودجه‌های قوه قضائیه در این زمینه نیز اشاره کرد و گفت: بخش عظیمی از بودجه‌های قوه قضائیه به دلیل مشکلات مالی دولت تأمین اعتبار نشده و این موضوع تنها به حوزه کشف رود اختصاص ندارد.