اختلاف نظر خلبان و سرکشیک، مسافران هواپیما را از روی پله ها برگرداند

خلبان پرواز 483 مشهد - یزد شرکت هواپیمایی ایران ایر جمعه شب به دلیل اختلاف نظر با سرکشیک این شرکت، مسافران را پیاده کرد و پرواز با حدود دو ساعت تاخیر انجام شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در این باره گفت: پرواز مشهد - یزد شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود شب گذشته در ساعت 19:45 انجام شود به دلیل تاخیر ورود پرواز یزد به مشهد این شرکت، با تاخیر مواجه شد.

حسن جعفری افزود: هواپیمایی که قرار بود پرواز مشهد - یزد را انجام دهد به جای ساعت 19:10 با تاخیر 40 دقیقه ای در ساعت 19:50 در مشهد به زمین نشست.

وی اظهار کرد: دفتر شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه مشهد نیز پرواز مشهد - یزد را با یک ساعت تاخیر به ساعت 20:45 موکول کرد.

وی گفت: خلبان هواپیما بعد از فرود با اطلاع از اعلام تاخیر یک ساعته زمان بازگشت، به این امر معترض و مدعی می شود با نیم ساعت تاخیر نیز می توان مهیای پرواز بعدی شد.

جعفری افزود: اختلاف نظر خلبان و سرکشیک شرکت هواپیمایی موجب شد خلبان، مسافران در حال سوار شدن به هواپیما را از روی پله ها برگرداند.

وی اظهار کرد: پس از مدتی با عذرخواهی سرکشیک از خلبان و حل این اختلاف نظر، پرواز به جای 60 دقیقه تاخیر با 150 دقیقه تاخیر در ساعت 22:15 انجام و عازم یزد شد.

برخی ازمسافران پرواز مشهد - یزد گفتند: خلبان این پرواز آنان را حین سوار شدن به هواپیما پیاده کرده و از سوار شدن مسافران ممانعت کرد.

به گفته آنان این پرواز که قرار بود ساعت 19و 45 دقیقه از مشهد به مقصد یزد انجام شود ابتدا با یک ساعت تاخیر مبادرت به سوار کردن مسافر کرد و سپس به علت اختلاف نظر خلبان با سرکشیک شرکت هواپیمایی و بازگرداندن مسافران، سرانجام در ساعت 22 و 10 دقیقه انجام شد.