پلمپ کارگاه تولیدی غیر مجاز بسته بندی نمک در مشهد

سرهنگ حمید رزمخواه صبح امروز در مورد شناسایی کارگاه تولید نمک در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های فروش نمک با برند تجاری معروف با ارائه مرجوعه قضایی شکایتی علیه افراد سودجو مبنی بر سوء استفاده از برند این شرکت ارائه کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی در بررسی اظهارات نماینده حقوقی شرکت دریافتند که تعدادی از افراد سودجو با دایر کردن کارگاهی غیر مجاز در حاشیه شهر مشهد اقدام به بسته بندی نمک غیر بهداشتی با استفاده از برند این شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل این کارگاه عیر مجاز را در منطقه پنج تن شهر مشهد شناسایی کردند.

سرهنگ رزمخواه عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضایی با همکاری تیمی از وارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری دو فرد متخلف کارگاه را پلمپ کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه در برآورد کارشناسان مربوطه این افراد مبلغ دو میلیارد و چهارصد ملیون ریال در نظام اقتصادی اخلال وارد کرده اند خاطر نشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.