آلودگی منبع آب شهر زاوین و انشعابات غیرمجاز مهم‌ترین چالش تابستان امسال است

حسین محمودی عضو شورای شهر زاوین در گفت و گو با کلات نادر اظهارداشت: منبع آب شهر زاوین در مبدا و سرچشمه بدون سرپوش است و بارندگی و حضور گردشگران در مسیر آب موجب آلودگی آب آشامیدنی منبع زاوین می شود که گلایه مردمی را در تمام طول سال همراه داشته است.

عضو شورای شهر زاوین با این عنوان که آلودگی آب آشامیدنی شهر زاوین مشکلاتی را در حوزه بهداشتی برای مردم به وجود اورده است، گفت: انشعابات غیرمجاز علت اصلی کاهش فشار آب در زاوین بوده است که نبود نظارت کافی براین مشکلات می افزاید.

محمودی درادامه تصریح کرد: آبیاری مزارع کشاورزی با توجه به وفور انشعابات غیر مجاز موجب کسری آب شهر می شود.

وی با اشاره به تجمعات مردمی در اداره آب و بخشداری زاوین گفت: آلودگی آب موجب بیماری های شده است که متاسفانه مسئولین توجه خاصی نسبت به این موضوع نداشته اند.

وی با اشاره به در خواست استعفای خود که پذیرفته نشد، اظهارداشت: ناراضیتی و تناقص از عملکرد شهردار و دفاع یکجانبه رئیس شورا از شهردار مهم ترین عامل استعفای بنده بوده است.

عضو شورای شهرزاوین در پایان گفت: علت دفاع یکجانبه رئیس شورای شهر زاوین با این عنوان که تنها زمان یکساله از این دوره است، بنظرم صلاح شهر زاوین نیست چرا که شهرداری بر این منوال بیش از یک سال فعالیت دارد.

وی با گلایه از اجرایی شدن تبصره سه مبنی بر حق 2هزار تومان در قبوض که باید شورا مصوب کند، گفت: باتوجه به ارتقا ندادن کیفیت آب زاوین طبق وعده های رئیس اداره آب و فاضلاب شهری این ظلمی در حق مردم است که باید در شورای شهر بررسی شود.