امام جمعه جدید کاشمر منصوب شد

 قدیر شکوهی مسئول ستاد نمازجمعه کاشمر با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم درافشان طباطبایی، امام جمعه فعلی قوچان به عنوان امام جمعه جدید کاشمر منصوب شده و از این هفته نمازجمعه را در شهرستان کاشمر اقامه خواهد کرد.

وی افزود: به زودی زمان و مکان استقبال و معرفی امام جمعه جدید کاشمر مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد اما برنامه هایی همچون استقبال، معرفی امام جمعه جدید در جلسه شورای اداری و اقامه نمازجمعه این هفته کاشمر توسط امام جمعه جدید از برنامه هایی است که در روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

شکوهی تصریح کرد: در برنامه هایی که به مناسبت ورود امام جمعه جدید کاشمر خواهیم داشت، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی نیز حضور خواهد داشت.

مسئول ستاد نمازجمعه کاشمر با تقدیر از خدمات و زحمات 12 ساله حجت الاسلام و المسلمین سید قاسم یعقوبی امام حمعه سابق کاشمر گفت: پس از انتصاب امام جمعه سابق کاشمر به عنوان امام جمعه نیشابور در هشتم مرداد ماه، هم اکنون شاهد حضور امام جمعه جدید در سنگر خطیر امامت جمعه شهرستان کاشمر هستیم و امیدواریم ایشان نیز در این سنگر موفق باشند.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم درافشان طباطبایی امام جمعه جدید کاشمر متولد 1329 و دارای تحصیلات حوزوی خارج فقه اصول و فوق لیسانس فقه و مبانی است و مسئولیت مرکز تربیت معلم زاهدان، عقیدتی سیاسی شهربانی زاهدان، سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان بلوچستان، عضو هیئت علمی دانشگاه،  مدیر گروه معارف و رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه های زاهدان و کاشمر،  امامت جمعه شهرستان زابل و امامت جمعه شهرستان قوچان را در کارنامه خود دارد.