متلاشی
شدن باند حرفه ای کلاهبرداری از شرکت های بیمه

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش وقوع یک فقره تصادف جرحی بین یک دستگاه پراید و موتورسیکلت در یکی از محورهای مواصلاتی چکنه از توابع بخش سرولایت ماموران پاسگاه انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: ماموران این فرماندهی پس از حضور در صحنه تصادف با اظهارات ضد و نقیض مصدومان حادثه رو به رو که با بررسی کارشناسی و دقیق صحنه تصادف احتمال کلاهبرداری از شرکت بیمه بیشتر شد.

وی گفت: با توجه به سوابق کیفری مصدومان با هماهنگی ریاست دادگاه بخش سرولایت متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورافزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد سرکرده این باند که جوانی 24 ساله و اهل یکی از شهرستان های مجاور است با اجیر کردن پنج نفر، آنان را با خودرو های مدل پایین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت به مسیر های فرعی هدایت و با پرداخت مبلغ دو میلیون تومان بابت هر صحنه صوری به آنان اقدام به طراحی تصادفات ساختگی می کردند.

سرهنگ اکبر آقابیگی گفت :با آشکار شدن نیت افراد حاضر در آن تصادف، متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی تاکنون به دو فقره کلاهبرداری با همین شیوه از شرکت های بیمه ای در دیگر شهرستان ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: با دستور مقام قضایی در این خصوص پرونده تشکیل و سرکرده باند به همراه دو نفر شرکت کننده در تصادف (30و 39 ساله )با قرار صادره روانه زندان شدند.

لازم به ذکر است: به دلیل احتمال وقوع کلاهبرداری های دیگر پرونده به پلیس آگاهی انتقال و عملیات دستگیری دو عضو متواری این باند ادامه دارد.