۳۰ پروژه سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

حسن کریم‌دادی ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی مشهد اظهار داشت: به همت و تلاش شبانه‌روزی صورت گرفته در مجموعه سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد 30 پروژه این سازمان همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه‌ها با اعتباری بالغ 170 میلیاردریال ساخته شده و با افتتاح این پروژه‌ها مراجعه‌کنندگان زائر و مجاور می‌توانند از خدمات این 30 پروژه بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با بیان وضعیت آرامستان بهشت رضا(ع)، خاطرنشان کرد: الحمدلله اقدامات بسیار خوبی در جهت تأمین خدمات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، شهری و فضای سبز صورت پذیرفته است که بخشی از این طرح‌ها در دهه مبارک فجر 95 قابل بهره‌برداری است.

کریم‌دادی تصریح کرد: جامعه مخاطبانی که متشکل از حجم عظیمی از زائران و مجاوران به آرامستان‌های مشهد بوده، فرصت خوبی است که هدایت فرهنگی صورت بگیرد و می‌توان به طرح‌های بزرگ فرهنگی این سازمان هم اشاره کرد که خود در مهیا کردن بستر و ریل‌گذاری آن سهم بسزایی دارد.

وی تأکید کرد: شما در حال حاضر وقتی که به فضای آرامستان مراجعه می‌کنید خدمات خادمان مردم در حوزه فضای سبز و خدمات شهری مشهود است و تلاش شبانه‌روزی آن‎‌ها را در نگه‌داشتن فضای مناسب و تمیز شاهد هستیم.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بیشترین حجم عملیات و طرح‌های این سازمان در بخش عمرانی است، بیان کرد: تلاش و پشتکار بی‌وفقه و جهادی خادمان مردم در سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد به وضوح در طرح‌ها دیده می‌شود و نهضت خدمت‌رسانی شایسته به آحاد مردم و مراجعه‌کنندگان اعم از زائران و مجاوران امام رضا(ع) به عنوان سرلوحه کاری تمامی خدمت‌گذاران مردم در این سازمان قرار دارد.