انتقال 59 کیلو تریاک از کرمان به خراسان شمالی در شیروان ناکام ماند

"سرهنگ مسعود وحیدی" فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اعلام این خبر افزود: طی عملیاتی مشترک از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های شیروان و فاروج 59 کیلو 300گرم تریاک از خودروی پژو 405توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

وی در تشریح این موضوع گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی پژو 405 قصد انتقال موادمخدر از استان کرمان به خراسان رضوی و نهایتاً به استان خراسان شمالی را دارد، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی، اتخاذ تدابیر لازم و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شد.

سرهنگ وحیدی اظهار داشت: ماموران در عملیات مشترک موفق شدند خودروی موردنظر را در محورهای مواصلاتی استان، در ورودی شهرستان فاروج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت لازم خودرو را در مسیر فاروج - شیروان توقیف کنند.

سرهنگ وحیدی همچنین تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی پژو 405 مقدار 59 کیلو و 300 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در کپسول گاز جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: متهم دستگیر شده این موضوع به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.