بیمارستان 218 تختخوابی شیروان در هفته دولت به بهره برداری می رسد+تصاویر

"عباسعلی صفایی" فرماندار شیروان در بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه بیمارستان جدیدالاحداث 218 تخت خوابی شهرستان شیروان گفت: یکی از سیاستهای دولت در تغیرر و تحول سلامت، داشتن زیرساختهای لازم برای خدمت بهتر به مردم است.

وی گفت: تاکید شده است عملیات اجرایی پروزه بیمارستان 218 تختخوابی شیروان در هفته دولت به پایان برسد.

فرماندار شیروان گفت: یکی از مشکلاتی که در مسیر بیمارستان است بحث رودخانه اترک، پل عبوری و جاده دسترسی به این بیمارستان است که نیاز به اعتبار دارد.

صفایی افزود: با مساعدتی که استاندار دارد، اعتبار برای جاده دسترسی به بیمارستان اختصاص خواهد یافت تا هنگام بهره برداری از پروژه مردم این شهرستان و مسافرین بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) که به درمان نیاز پیدا می کنند به راحتی بتوانند بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شیروان یکی از بیمارستانهای هوشمند کشور است افزود: این بیمارستان 86 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین فرماندار شیروان در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان در سال 95 گفت: وظیفه کمیته برنامه ریزی تنها توزیع اعتبار نیست و عملکرد اداره ها و پروژه های آنها نیز از این پس در این کمیته بررسی می گردد.

صفایی گفت: اراده و عزم مدیران شهرستان در حوزه محرومیت زدایی روستاها در بحث آب شرب، گاز، طرح هادی روستایی علی رغم کمبودهای اعتباری باید با راهکارهای مدبرانه افتخاری را برای نظام فراهم کنند.

فرماندار شیروان با اشاره به اینکه به زودی 7 روستا در شهرستان از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد افزود: آب چهل کانی به صورت مستقیم وارد شبکه آب شرب شهر لوجلی و روستاهای توابع می شود.

صفایی گفت: بودجه ابلاغ اولیه استانداری برای شهرستانها صورت گرفته است که سهم شیروان 37 میلیارد تومان است.