جایگاه «سی.ان.جی» شهرداری بجنورد به علت بدهی تعطیل شد

کیوان دژهوت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: این جایگاه سی.ان.جی از چند روز گذشته به علت بدهکاری 5.8 میلیارد تومانی به شرکت گاز تعطیل‌شده است.

وی افزود: متأسفانه تمام درآمدهای حاصل از فروش گاز در این جایگاه، صرف هزینه‌های جاری شهرداری شده است و اکنون این ارگان برای پرداخت این میزان بدهی با مشکل روبه‌رو شده است.

دژهوت اظهار داشت: تاکنون توانسته‌ایم تنها یک میلیارد تومان از بدهی مزبور را تأمین کنیم اما هنوز برای 4.8 میلیارد تومان مشکل‌داریم.

شهردار بجنورد گفت: پیش‌ازاین نیز فعالیت این جایگاه به علت بدهی به شرکت گاز، متوقف‌شده بود اما با وساطت فرمانداری بازگشایی شد.

شهردار بجنورد افزود: شهرداری بجنورد اکنون از دستگاه‌های مختلف دولت، 30 میلیارد تومان مطالبه دارد و 80 میلیارد تومان نیز بدهکار است.

دژهوت اظهار داشت: شهرداری به‌عنوان دستگاه غیردولتی، تاکنون برای دریافت مطالبات خود، تعامل‌های زیادی با دستگاه‌های اجرایی داشته است اما متأسفانه در مقابل، دستگاه‌های اجرایی تعامل مناسبی با شهرداری ندارند.

شهردار بجنورد تصریح کرد: حدود هشت میلیارد تومان از مطالبات شهرداری، مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان است که تاکنون پرداخت‌نشده است اما شهرداری حاضر نیست برای دریافت مطالبات خود، موجب تعطیلی پروژه‌ها شود زیرا در این صورت مردم متضرر می‌شوند.