گران قیمت ترین بلیط هواپیمایی کشور در خط بجنورد – تهران

 سید مهدی رزاز، مدیر فرودگاه بجنورد در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: عمده پروازهای شرکت های هواپیمایی کشور به صورت چارتری هستند و در سطح 80 درصد از فرودگاه های کشور شرکت های هواپیمایی به صورت چارتری پرواز انجام می دهند.

رزاز تصریح کرد: هنگامی که پرواز شرکت های هواپیمایی به صورت چارتری انجام می شود، بهای بلیط در یک فضای رقابتی نیز کاهش پیدا می کند.
وی در ادامه عنوان کرد: این در حالی است که هنوز انجام پروازها از فرودگاه بجنورد به مسیر تهران به صورت برنامه ای انجام می شود و این عامل موجب شده است تا بهای بلیط هواپیما در این خط پروازی بسیار گران تمام شود.
وی خاطر نشان کرد:  شرکت های هواپیمایی که از فرودگاه بجنورد برنامه پروازی انجام می دهند، زمان مرده خود را که بدترین زمان برای پرواز است را برای انجام پرواز از این فرودگاه بجنورد اختصاص داده اند.
مدیر فرودگاه بجنورد با یادآوری این مطلب که بسترهای لازم برای انجام پروازها از فرودگاه بجنورد آماده سازی شده و این فرودگاه به بلوغ امکاناتی دست یافته است، تصریح کرد: حال ضرورت دارد تا برای دعوت از شرکت های هواپیمایی و دفاتر پروازی به منظور انجام پروازهای چارتری از فرودگاه بجنورد مسئولان استان بسته ای حمایتی تهیه و به آنان پیشنهاد دهند.
وی با تاکید بر این نکته که تا شرکت های هواپیمایی برای انجام پرواز چارتری از این فرودگاه ورود نکنند، تعداد پروازها در این فرودگاه افزایش نخواهد یافت، اعلام کرد: برای تحقق این هدف با دفاتر آژانس های پروازی در بجنورد در این زمینه مذاکره کردیم اما آنان تاکنون هیچ تمایلی در این زمینه ابراز نکردند.
رزاز تصریح کرد: متاسفانه این دفاتر از ریسک کردن می ترسند و اهل ریسک نیستند.