وجود 6 هزار حسینیه وقفی و غیر‌وقفی در خوزستان

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک عصر امروز در همایش «منادیان اقدام و عمل» با تاکید بر حضور روحانیون در اجرایی کردن شعار سال مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در هر منطقه‌ای که یک روحانی حضور داشته باشد جلوی نفوذ فرهنگی دشمن در آن منطقه گرفته می‌شود.

وی افزود: مردم خوزستان مردم ولایتی و عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند و این موضوع به خوبی و در جای جای این استان قابل مشاهده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: هم‌اکنون حدود شش هزار حسینیه وقفی و غیروقفی در این استان وجود دارد که از این نظر این استان رکورددار تعداد حسینیه در دنیای اسلام است.

بلک یادآور شد: این موضوع نشان دهنده علاقه و ارادت مردم این استان به مسائل مذهبی و دینی است.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از 10 هزار طلبه در این استان مشغول تحصیل است، تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت عظیم در دستور کار این سازمان قرار دارد و در حال حاضر نیز از بعضی از این طلاب برای تبلیغ در برخی از مناطق استان استفاده می‌شود.

وی در ادامه افزود: استفاده از شیوه‌های جدید تبلیغی و همچنین اعزام روحانیون مبلغ از جمله کارهایی است که در این سازمان در حال انجام است.

این مسئول در پایان بیان کرد: تلاش داریم که در سال جدید تعداد روحانیون مبلغ را در این استان افزایش داده و در کنار افزایش کمی به دنبال کیفی‌سازی برنامه‌های این سازمان در سطح استان نیز هستیم. در این همایش نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و جمعی از روحانیون و مبلغان مذهبی استان حضور داشتند.