درس خواندن در مسجدسلیمان به شرط عبور از کانال فاضلاب + تصاویر

فاضلاب جاری در سطح خیابان های مسجدسلیمان که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده  چند ماهی است که وارد محیط دبستانی در منطقه کلگه شده و  ضمن به خطر  انداختن سلامت دانش آموزان موجب گلایه خانواده های آنها نیز شده است .  

مدیر دبستان امید امام منطقه کلگه در این رابطه می گوید : چند ماهی است که این فاضلاب در حیاط مدرسه  و در مسیر رفت و آمد دانش آموزان جاری است  و  از چند روز پیش با هزینه اهالی منطقه مسیر فاضلاب حفاری شد و قرار شد شرکت نفت یا سازمان آب و فاضلاب شهرستان نسبت به تکمیل و بهسازی این فاضلاب اقدام کنند اما متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است .

 

وی  با بیان اینکه تعداد 400 نفر دانش آموز در معرض این فاضلاب هستند  افزود : هم اکنون دانش آموزان برای ورود به مدرسه باید از روی کانال فاضلاب عبور کنند و  خانواده های دانش آموزان مکرر برای اعتراض به این موضوع به مدرسه مراجعه می کنند  و کاری  هم از دست ما بر نمی آید .   

 

گفتنی است که حدود دو ماه پیش هم مطلبی در همین رابطه در این پایگاه خبری منتشر شد  اما متاسفانه تاکنون اقدام عملی برای بهبود وضع موجود صورت نگرفته است و به نظر می رسد بهداشت و سلامت دانش آموزان چندان اهمیتی ندارد .