تعمیرگاه خانگی آتش به پا کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: تعمیرگاه لوازم خانگی غیرمجازی که در خانه برپا شده بود روز گذشته بر اثر اتصالی برق دچار آتش سوزی شد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه روز گذشته طی تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در منطقه کمپلو اهواز را به اطلاع رساندند.

وی افزود: آتش نشانان از نزدیک ترین ایستگاه در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از یک خودروی اطفای حریق و یک خودرو نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: طی عملیاتی که صورت گرفت آتش نشانان موفق شدند حریق را مهار و از گسترش حریق به منازل همجوار جلوگیری کنند.

حق شناس بیان کرد: در این عملیات که حدودا ۳۰ دقیقه به طول انجامید آتش نشانان با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را خارج و همزمان با ورود به ناحیه حریق، آتش را خاموش کردند.

وی در ارتباط با علت حریق گفت: علت اصلی وقوع حریق، اتصالی در میز تعمیرگاه تشخیص داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: مستاجر این منزل به صورت غیرمجاز از پارکینگ به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی استفاده می کرد که بروز این حادثه موجب خسارت به وسایل خانه و همچنین وسایل تعمیری شد.