داروساز خوزستانی جایزه ملی برترین کیفیت را کسب کرد

به نقل از خبرگزاری سینا، در ششمین دوره برگزیدگان جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران که با حضور دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت در تهران برگزار شد، داروخانه دکتر فریدون باختر به عنوان اولین داروخانه استان خوزستان و معدود داروخانه‌های سطح کشور، جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران در سطح اهتمام به کیفیت به داروخانه به دلیل مدیریت کیفیت عرضه محصولات دارویی، پزشکی و بهداشتی تعلق یافت.

 

دکتر حسین برزگر، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینا، ضمن ابراز خوشحالی از این خبر مسرت بخش دراین زمینه گفت: دکتر باختر با تلاش‌های عملگرا در طول زمان زیادی موفق به کسب این رتبه شد.

 

وی افزود: منطقه محروم رامشیر، با محدودیت‌های زیاد، اما همت بالا و اراده انسان قادر به هر کار سختی هست که دکتر باختر این مهم را ثابت کرد.

 

این مقام مسئول افزود: تلاش‌های دکتر باختر باعث کسب یک افتخار ملی شد که در منطقه محروم رامشیر با حضور و پیگیری‌های مجدانه وی این مهم تحقق یافت و بنده با تمام وجود خدا را شاکرم که دکتر باختر بدون ادعا در عمل به حرف‌ها جامه عمل پوشاند و افتخاری برای همکاران استان خوزستان آفرید.

 

گفتنی است، روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز نیز کسب این رتبه را به مردم استان خوزستان و خانواده داروسازان خوزستان صمیمانه تبریک عرض می‌کند.