اعزام کارشناسان کمیته جستجوی مفقودان به آبادان

مسئول باغ موزه دفاع مقدس آبادان با اشاره به برقراری تماس با ستاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به عنوان متولی امر پیگیری موضوع گفت: تحقیقات و بررسی های اولیه بر روی اجساد نشان داد که اجساد مربوط به دو مرد است که یکی نوجوان و دیگری مسن تر است.

 

سعید صریحی افزود: قبر یافت شده خانوادگی نیست.

 

وی با اشاره به ادامه کار تحقیقات و بررسی بر روی اجساد کشف شده، گفت: موضوع از طریق اداره آگاهی شهرستان آبادان و کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح به طور جداگانه در دست بررسی است.

 

مسئول باغ موزه دفاع مقدس آبادان افزود: اینکه اجساد مربوط به زمان جنگ تحمیلی و یا پیش از آن بوده هنوز مشخص نیست.اعلام نظر نهایی در این خصوص پس از اتمام کامل کار تحقیقات و بررسی بر روی اجساد ارائه می شود.

 

دوروز گذشته زمانی که ماموران اداره برق ناحیه جنوب آبادان مشغول کندن زمین به وسیله بیل مکانیکی در منطقه مارد در هشت کیلومتری جاده آبادان اهواز بودند به چند استخوان برخورد کرده که پس از متوقف کردن کار بلافاصله با مرکز پلیس۱۱۰ تماس گرفتند.

 

پس از حضور پلیس پیشگیری، رئیس کلانتری ۱۱ و پلیس تخصصی آگاهی در محل و آغاز تحقیقات آنان با دو جمجمه و تعدادی استخوان بدن انسان مواجه شدند.