سالانه 100 میلیارد تومان سرمایه در پروژه قطار شهری اهواز دود هوا می شود

به نقل از رهیاب نیوز:حجت‌الاسلام قربانعلی سعادت نیا عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با رهیاب با گلایه از هدر رفت سرمایه های مردم در پروژه قطار شهری اهواز اظهار داشت:از شروع به کار پروژه قطار شهری اهواز بیش از یک دهه می گذرد و بیش از 400 میلیارد تومان تا امروز هزینه شده است اگر با سود بانکی حساب کنیم ماهی 8 میلیارد تومان سود این 400 میلیارد است یعنی ما در سال بیش از 100 میلیارد تومان از سرمایه های مردم دود هوا می شود.

وی ادامه داد:چرا این پروژه را به سرانجامی نمی‌رسانند؟مگر مردم اهواز از مردم تهران،شیراز،مشهد چه کمتر دارند؟ خدمت کردن به این مردم وظیفه مسئولان است.

عضو شورای شهر اهواز اعتقاد دارد طولانی شدن و به ثمر نرسیدن این پروژه برای مردم هم مشکلات روحی و روانی درست کرده است.

وی بابیان اینکه طول کشیدن متروی اهواز تقصیر شهرداری و دولت است اضافه کرد:پروژه قطار شهری نمره منفی برای شهرداری اهواز و دولت محسوب می‌شود چه کسی باید گره کور قطار شهری را باز کند؟دولت می‌گوید ما سهم خود را داده‌ایم اما شهرداری سهم خود را نمی‌دهد.

سعادت نیا با انتقاد از عملکرد شهردار اهواز درزمینهٔ مترو تأکید کرد:نگرش شهردار این است که من پول را جایی هزینه کنم که تاثیرمستقیم داشته باشد شهرداری اهواز تا امروز در بحث قطار شهری اهواز همراهی نکرده است.