سهم صفردرصدی ایذه و باغملک از طرحهای هفته دولت

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی  گفت: با توجه به هفته دولت با بیان اینکه امیدوارم  مردم ایذه و باغملک نیز از مسیر توسعه سهمی پیدا کنند و شاهد رونق هرچه بهتر این شهرستان‌ها باشیم، اظهار داشت: هیچ گونه طرحی در شهرهای ایذه و باغملک وجود ندارد مثلا در هفته دولت درشهرهای مختلف کشور طرحهای عظیمی افتتاح شد، اما شهرستان‌های ایذه و باغملک تنها شهرهایی هستند که هیچ گونه طرحی برای افتتاح و یا کلنگ زنی نداشتند.

 

 

هدایت الله خادمی با اشاره به اینکه متعجبم از مسئولان دولتی که وقتی طرح ها و بودجه ها را تقسیم می‌کنند، چگونه شهرستانهای ایذه و باغملک را فراموش می‌کنند، افزود: جای سئوال دارد که چگونه شهرستان‌های ایذه و باغملک که از پهناورترین شهرهای استان خوزستان هستند،گم شده‌اند و هیچ گونه طرحی در هفته دولت به جز افتتاح یک "غسالخانه" در شهر صیدون که توسط خیری ساخته شده، در این دو شهر وجود نداشت.

 

 

وی بیان کرد:به عنوان یک نماینده مجلس ازمردم حوزه انتخابیه‌ام به سبب اینکه هیچ گونه طرحی برای افتتاح در هفته دولت در این شهرستان ها وجود نداشت و البته از جانب مسئولان مربوطه عذرخواهی می‌کنم و شرمنده این مردم پاک نیت هستم.

 

 

خادمی وضعیت شهرستان‌های ایذه و باغملک را غم انگیز خواند و گفت: با توجه به اینکه استاندار خوزستان استانداری مردمی و شبانه روز در حال تلاش است، امیدوارم با کمک آقای شریعتی و دست به کار شدن  مسئولان بتوانیم عقب ماندگی 30 ساله شهرستان‌های ایذه و باغملک را جبران کنیم.

 

 

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان شهرستان‌های ایذه و باغملک باید به صورت عملیاتی کار کنند و به دنبال اخذ بودجه برای اجرای طرح در این شهرستان‌ها باشند ولی متاسفانه برخی از روسای ادارات این شهرستان‌ها از اتاق کار خود هم بیرون نمی‌آیند.

 

 

وی افزود: به عنوان نماینده مردم این را باید بگویم که عقد اخوتی با هیچ مسئولی نبستم و اگر مردم از روند کاری این مسئولان رضایت نداشته باشند بطور قطع  تغییر می‌کنند.