حل مشکلات اقتصادی دشوارتر از پیروزی در جنگ نیست

محسن رضایی امروز در در آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم خوزستان اظهارداشت: ضروری است که غیرت مردان و زنان ایران را نظاره کرد.

وی با بیان اینکه باید منابع داخلی را به درآمد تبدیل کرد، بیان کرد: استفاده از امکانات داخلی و ارتباط با جهان امروز  استراتژیکی است که کمتر به کار گرفته شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول عبور از سختی‌ها است، گفت: امروز ما در یک نقطه تاریخی هستیم از جوانان تقاضا دارم با خودباوری و اتکاء به نفس کار کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید در این مسیر از جوانان حمایت کند، عنوان کرد: اقتصاد سخت‌تر از جنگ نیست؛ مهم این است که مدیران همراه با  مردم دست به دست هم کشور را بسازند.

رضایی ادامه داد: جمهوری اسلام ایران با سرمایه‌داری که ثروت داشته باشد اما فقر را در جامعه نبیند مخالف است .

وی با بیان اینکه استعدادهای جوانان ما باید بازارهای را دنیا را به دست گیرند، افزود: باید نگاهمان در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و فرصت‌های داخلی را در اختیار مردم کشور قرار داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حلب به دست افراد انقلابی آزاد شد، تصریح کرد: باید یک بار هم که شده اقتصاد را به افراد انقلابی دهند تا اقتصاد کشور را شکوفا کنند؛ جوانان ما می‌توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند.

وی با اشاره به گفته‌های ریاست جمهوری درباره رشد 7 درصدی اقتصاد کشور گفت: آمار 7 درصدی رشد اقتصاد چه میزان واقعی است اگر این آمار درست بود اشتغال ایجاد می‌شد اما این چنین نیست و در این 6 ماه اخیر  آمار بیکاری افزایش یافته است.