آئین
یادبود
شهدای آتش‌نشان فردا در اهواز برگزار می‌شود

آئین یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تهران با حضور اقشار مختلف مردم در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی روز یکشنبه دهم بهمن ماه مقارن با 30 ربیع الثانی سال 1438 هجری قمری از ساعت 15 آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان به ویژه اهالی اهواز یاد و خاطره 16 شهید حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تهران را گرامی می‌دارند.

آئین یادبود شهدای آتش‌نشان با عنوان «مردان بی ادعا» در مسجد ارشاد اهواز واقع در امانیه، میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت)، خیابان آیت‌الله مدنی، خیابان شهید جعفر سپهری برگزار می‌شود.

این برنامه از سوی شهرداری اهواز و سازمان آتش‌نشانی  و خدمات ایمنی شهرستان اهواز برگزار می‌شود و مردم شهیدپرور خوزستان به 16 شهید آتش‌نشان حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تهران ادای احترام می‌کنند.

آئین یادبود شهدای آتش‌نشان با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود که در آن مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی می‌پردازند.

به گزارش تسنیم، صبح روز پنج‌شنبه 30 دی امسال، ساختمان تجاری پلاسکو تهران دچار حریق شد و حدود ساعت 11 همان روز بر اثر شدت آتش‌سوزی و انفجارهای صورت گرفته، فروریخت.

بر اثر این حادثه، 16 تن از آتش‌نشانان به شهادت رسیدند که پیکر مطهر آنها از زیر آوار بیرون کشیده شد و طی روزهای آینده در تهران تشییع می‌شوند.