5 قانون مهم برای به کار بردن انواع اکسسوری در استایل مردانه
 
پوششی که شما دارید نشان دهنده شخصیت و طرز فکرتان است و به همین دلیل است که هرساله برند های مشهور با بهترین طراحان لباس همکاری می‌کنند تا لباس هایی متناسب با نیاز روز جامعه و همچنین متناسب با انواع مختلف دیدگاه ها و طرز فکر های مختلف تولید کنند. هفته های مد در چهار شهر که پایتخت های فشن و مد است هر ساله با دو کالکشن پاییزه و بهاره دنیای فشن و لباس را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. در این کالکشن ها هم لباس های مردانه و هم زنانه معرفی می‌شود.
استایل های مردانه اگرچه به نظر محدود تر از استایل خانم ها به نظر می‌رسید اما با استفاده از اکسسوری های جذابی که در استایلشان به کار می‌برند می‌توانند یک استایل تاثیرگذار داشته باشند. هرچند هفته های مد و لباس هایی که در آن ها ارائه می‌شود بیشتر حالت نمادین دارد و اکثر افراد مشهور از آنها استفاده می‌کنند اما برند های مشهور و طراحان این برند ها در میان هفته های مد هم طرح هایی را بیرون می‌دهند که افراد می‌توانند با الهام از آنها استایل های زیبایی برای خود ست کنند. اما ست کردن لباس ها و پوشیدن لباس های متناسب با هم چیزی نیست که همه افراد بدون دانش طراحی لباس بتوانند آن را به درستی انجام دهند بنابراین ما اینجا چند مورد از اکسسوری هایی که می‌توانید برای استایل های خود استفاده کنید را شرح خواهیم داد و می¬خواهیم در مورد نباید های استفاده از این اکسسوری ها صحبت کنیم.

1. از کیف پول به همراه چه استایل هایی میتوانیم استفاده کنیم

کیف پول برای استایل های مردانه مانند یک اکسسوری شیک عمل می‌کند‌ خصوصا کیف پول های چرمی برای استایل های رسمی و شیک جذاب به نظر می‌رسند. می‌توانید از یک پیراهن مردانه و یک شلوار پارچه‌ای یا کتان به همراه کفش مردانه استفاده کنید. 
به عنوان مثال یک شلوار کتان سبز یشمی راسته به همراه یک پیراهن آستین بلند مشکی رنگ را با کیف پول مشکی و کفش مردانه مشکی ساده می¬توانید هم برای یک محیط اداری استفاده کنید و هم می¬توانید آن را به عنوان یک لباس مناسب برای میهمانی استفاده کنید.

2. استفاده از ساس بند برای استایل های اسپرت ممنوع

 
عموما با همه لباس ها نمی‌توانیم از ساس بند استفاده کنیم و استفاده از ساس بند در استایل های اسپرت زیبایی خاصی به استایلتان نخواهد داد و استایلتان را عجیب و غیر عادی خواهد کرد. تنها لباس های رسمی و شیک و یا لباس هایی که مناسب میهمانی ها هستند را می‌شود با ساس بند ترکیب کرد و همچنین می¬توانید از شلوارهای پارچه ای و کت¬های چرمی بلند استفاده کنید. این کت¬ها را باید از برند های مشهور و با کیفیتی تهیه کنید تا بی کیفیتی محصول باعث دلزدگی شما از کت چرمی نشود. می‌توانید از گزینه خرید اینترنتی انواع محصولات زنانه و مردانه چرم مشهد استفاده کنید. این برند به دلیل کیفیت بالایی که دارد بی شک باعث علاقه شما به تمامی محصولات چرمی خواهد شد و تنوع محصولی بالای آن می¬تواند در یک خرید کامل شما را یاری کنید و در واقع شما با خرید از این فروشگاه می¬توانید تمامی محصولات چرمی مثل کیف و کفش های زنانه و مردانه و کیف های اداری و کیف پاسپورت و انواع کت¬های چرمی های کوتاه و بلند زنانه و مردانه خریداری کنید و دیگر نیازی به ساعت ها گشتن در پاساژهای مختلف برای خرید چندین قلم کالا ندارید. کت های چرمی کوتاه هم برای استفاده از ساس بند و پیراهن گزینه مناسبی است و می¬توانید از شلوار های کمی جذب با پیراهن مردانه و ساس بند استفاده کنید.

3. هرگز از کتانی با استایل های مردانه و کلاسیک استفاده نکنید

استفاده از کتانی با پیراهن و شلوار مردانه و کت های اصیل چندان هم¬خوانی با هم ندارند و استفاده از آنها حالت مزحکی به استایل شما می‌دهد. هرچند امروزه در شوهای فشن تمامی استایل های عجیب و غریبی که فکرشان را هم نمی‌کردیم می‌بینیم اما این استایل ها بیشتر مناسب شوهایی هستند که بیشتر حالت نمایشی دارند و برای پوشیدن چندان جذاب و جالب به نظر نمی‌رسند و کمتر کسی حاضر می¬شود تا این حد متفاوت لباس بپوشد. البته متفاوت بودن هرگز بد نیست اما استایل های برتر المان های مخصوصی دارند که بسیاری از شخصیت های محبوب و مشهور این نکات را در پوشش و استایل خود رعایت می¬کنند.

4. هرگز از کیف های دستی کوچک به همراه استایل اسپرت استفاده نکنید

این مورد هم عجیب و غیر عادی به نظر می‌رسد که از کیف های کلاسیک و دستی با تیشرت و شلوار جین استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که بعضی چرم ها حالت طرح دار و اسپرت تر دارند و اگر این مدل چرم ها کیف دستی مناسب استایل اسپرت دارید می‌توانید از آن استفاده کنید که باعث جذاب تر شدن استایل اسپرت¬تان هم خواهد شد اما استفاده از یک کیف چرمی قهوه ای رنگ با استایل اسپرت و تیشرت و شلوار بگ گشاد اصلا مناسب به نظر نمی-رسد و بیشتر شما را عجیب و غیر عادی خواهد کرد. برای ست کردن کیف قهوه‌ای چرم در استایل خود از این مطلب ایده بگیرید.

5. از گردنبند های بلند روی پیراهن مردانه استفاده نکنید

چیز دیگری که در فشن شوها عجیب به نظر می¬رسد استفاده از گردنبندهای بلند روی کت و شلوار و استایل های مردانه است اما قرار نیست که تمام آنچه در نمایش‌های لباس در هفته های مد می¬بینیم را انجام دهیم. در استایل های رسمی با کت و شلوار پیراهن‌های مردانه باید تنها از ساعت به عنوان اکسسوری استفاده کرد و استفاده از گردنبند های بلند جذاب به نظر نمی¬رسد همچنین می¬توانید از دستبند نیز به عنوان یک اکسسوری شیک استفاده کنید.
دستبندهای چرمی به عنوان یک اکسسوری که مردان شیک پوش از آن استفاده می¬کنند برای استایل های مردان بسیار خاص و متفاوت است و جذابیت بیشتری به شخصیت شما خواهد داد و شما را به یک مرد خوش پوش تبدیل خواهد کرد. انواع اکسسوری های چرمی مردانه مانند دستبند، کمربند، کیف پول و کیف های کارتی مارال چرم انتخاب مناسبی است، چرا که مارال چرم یک برند پیشرو است و به راحتی می‌توانید از تولیدات باکیفیت آن استفاده کنید.
هرچند متفاوت بودن در دنیای امروز چیزی است که بسیار با استقبال روبرو می¬شود و نمونه این متفاوت بودن را هر ساله در هفته های مدی که در 4 کشور مهد فشن جهان برگزار می¬شود با این موارد روبرو هستیم و بسیاری از ما از ایده های عجیبی که پشت این طرح ها بوده تعجب می¬کنیم اما گاهی برای متفاوت بودن خاص و شیک بودن گزینه کافی است و استفاده از چیزهای عجیب آنچنان جذابیتی در شما ایجاد نمی¬کند. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بایدها و نبایدهای استفاده از انواع اکسسوری ها آشنا کنیم و امیدواریم توانسته باشیم کمکی برای بهتر کردن استایل شما و نزدیک شدن شما به آنچه می خواهید بوده باشیم.
نویسنده: سارااقبالی