بد نیست بدانید از دیرباز اقبال زیادی به مصرف انواع میوه خشک شده در سراسر دنیا وجود داشته است. ازآنجایی‌که یکی از بهترین و بهداشتی‌ترین متدها برای تهیه چیپس میوه یا همان میوه های خشک شده استفاده از دستگاه میوه خشک کن می باشد این دستگاه توجه های بسیاری را به خود جلب نموده است. در واقع بر کسی پوشیده نیست که این خوراکی یکی از محبوب‌ترین تنقلاتی است که در جشن‌ها و مهمانی‌ها برای پذیرایی به کار می رود.

 به علاوه از آنجایی که در غذاهای ایرانی از انواع سبزی تازه و خشک هم استفاده می شود دستگاه هایی که هم سبزیجات را خشک نموده و هم مخصوص تهیه چیپس میوه هستند فوق العاده پر طرفدار شده اند و تقاضا برای خرید این دستگاه ها در قیاس با گذشته بسیار بیشتر شده است.

  

اطلاعات مفید برای خرید دستگاه میوه خشک کن

همان طور که می دانیم امروزه علاوه بر دستگاه های میوه خشک کن صنعتی که برای تولید انبوه و تجاری میوه خشک استفاده می شود انواع خانگی این دستگاه هم برای استفاده آسان در منزل عرضه شده اند. در این بین خریداران سؤالات گوناگونی در ذهن خود دارند که با یافتن پاسخ آن ها قادر خواهند بود تا دستگاه مناسب نیازشان برای تهیه چیپس میوه را راحت تر از میان انواع مدل های موجود در بازار انتخاب نمایند. در ادامه به تعدادی از این سؤالات و پاسخ آن‌ها می پردازیم.

 

ظرفیت دستگاه تولید چیپس میوه چه میزان است؟

در حقیقت اکثر اوقات این پرسش نخستین پرسش هر خریدار دستگاه میوه خشک کن است و منظور از این پرسش آن است که چه حجمی از میوه تازه را می توان با دستگاه های تولید چیپس میوه، خشک نمود.در پاسخ باید گفت بسته به این که قصد استفاده صنعتی از دستگاه تهیه چیپس میوه را داشته باشید یا اینکه استفاده در منزل مد نظر شما باشد ظرفیت های گوناگونی از این دستگاه ها در بازار به خریداران مختلف ارائه می شود. مثلاً در خشک کن های کابینی که برای منازل و کارگاه های کوچک مناسب هستند ظرفیت از 15 کیلوگرم تا 400 کیلو وجود دارد. اما در نوع صنعتی یا تونلی ظرفیت دستگاه تا 800 کیلوگرم در ساعت می بشد

 

انرژی دستگاه چگونه تأمین می گردد

دستگاه های تولید چیپس میوه در کل بازار در 3  دسته گازوئیلی، برقی و گازی به مصرف کننده ارائه می گردد. 

 

جنس بدنه  و سینی های دستگاه تهیه چیپس میوه چیست

البته جنس دستگاه بنا به نیاز و سفارش مصرف کننده می توان جنس تمام استیل ضد زنگ و یا در نوع صنعتی جنس گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک را شامل شود. جنس سینی های مشبک دستگاه هم مشابه جنس بدنه است که فقط لایه ای از پلی اتیلن نسوز هم آن ها را می پوشاند.جنس بدنه اکثر دستگاه های میوه خشک کن صنعتی از ورقه های گالوانیزه میباشد ورقه های گالوانیزه خاصیت ضد زنگی دارند و این ورقه ها مقاومت بالایی در برابر اب و رطوبت خواهند داشت از ویژگی های دگر این ورقه ها میتوانیم به سنگین نکردن وزن دستگاه میوه خشک کن اشاره کنیم 

 

 

کدام مواد غذایی با دستگاه خشک می شوند

یکی از سوالات متداول مشتریان معمولا این است که با دستگاه میوه خشک کن چه چیز هایی میشود خشک کرد ؟شما با داشتن یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی میتوانید انواع میوه ها و سبزی ها را در کمترین زمان ممکن خشک نمایید همچنین شما با داشتن یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی میتوانید انواع سبزی و گیاهان دارویی را خشک کنید از همه مهمتر اینکه با یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی میتوانید انواع لواشک ها را خشک نمایید .

 

در واقع تمام مواد آبدار مثل میوه، سبزیجات، خوراکی حیوانات خانگی، آجیل و مغز ها … را می توان در ان خشک نمود . برای خرید چیپس میوه میتوانید به وبسایت اکباتان صنعت میتوانید به وبسایت اکباتان صنعت  مراجعه نمایید.

 

میزان مصرف انرژی آن‌ها چگونه است

در انواع برقی دستگاه میوه خشک کن، برق مصرفی تک فاز است و  در نوع گازی آن گاز مصرفی همان گاز شهری می باشد. بد نیست بدانید که نوع گازی از برقی از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

دستگاه میوه خشک کن مدل 

ED200 

دستگاه میوه خشک کن مدل ED200 یکی از دستگاه های میوه خشک کن صنعتی اقتصادی برای کسانیست که قصد راه اندازی یک کارگاه میوه خشک کن را دارند میباشد این دستگاه میوه خشک کن هوشمند یک دستگاه کاملا اتومات میباشد از ویژگی های این دستگاه میوه خشک کن صنعتی میتوانیم به برد نرم افزاری شده این دستگاه اشاره کنیم. از مزیت های برد دستگاه های میوه خشک کن شرکت اکباتان صنعت میتوانیم به عمر طولانی و دقیق بودن برد این دستگاه های میوه خشک کن اشاره نماییم همچنین این دستگاه دارای سه سال گارانتی بی قیدو شرط میباشد از ویژگی های مهم شرکت اکباتان صنعت برای خرید دستگاه های میوه خشک کن میتونیم به تست دستگاه قبل ا ز خرید اشاره کنیم این شرکت جز معدود شرکت هایی هستش که شما میتونید قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن صعنتی دستگاه رو تست کنید و بعد خرید کنید برای این کار فقط کافیه با واخد فروش شرکت در تماس باشید و یک روز تست برای خودتون رزرو کنیدو بعد میوه های خودتون رو به شرکت ببرید و دستگاه میوه خشک کن خودتونو تست کنید از ویژگی های خرید از اسن شرکت میتونیم به خرید وسایل جانبی دستگاه از این شرکت اشاره کنیم برای خرید وسایل جانبی دستگاه میوه خشک کن مثل دستگاه هسته گیر وان شستشوی میوه میتونید به وبسایت اکباتان صنعت سر بزنید همچنین شما میتونید دستگاه میوه خشک کن دست دوم ازین شرکت خریداری کنید بسیاری از مردم امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت دستگاه های میوه خشک کن صنعتی تمایل به خرید دستگاه میوه خشک کن دست دوم دارند که میتونن به وبسایت اکباتان صنعت مراجعه و دستگاه خودشونو خریداری کنن

 

تلفن واحد فروش شرکت  :

 

تلفن کارخانه :

۰۸۱۳۴۵۸۶۵۲۲

 

 

تلفن واحد فروش و پشتیبانی :

۰۲۱-۶۶۴۲۳۶۱۵

 

 

مهندس سرکار خانم اشکو

۰۹۱۲۹۷۵۰۸۱۲

 

مهندس حمید قرایی :

 

۰۹۱۲۹۷۵۰۸۱۱

 

آدرس :

دفتر مرکزی :

تهران – نواب شمال به جنوب ، نرسیده به میدان جمهوری خیابان ارومیه غربی پلاک ۱۱۷ -طبقه دوم

کارخانه :

همدان – ابتدای جاده کرمانشاه ،شهرک صنعتی بهاران ،بلوار صنعت خیابان دوم شرقی انتهای خیابان ششم پلاک ۱۲۴

.