شاید شما هم زیاد اسم درمارولر رو شنیده باشید، امروزه استفاده از این دستگاه دستی و خانگی در کلینیک های زیبایی نیز به وفور مشاهده میشه، درمارولر ها دستگاه های کوچکی هستند که به وسیله سری مخصوص که پر است از سوزن های ریز باعث رفع مشکلات پوستی میشود، درمارولر ها نیازی به برق ندارند و تنها به حرکت دست و حرکت دادن درمارولر روی پوست کار میکند، به وسیله این دستگاه ها میشه انواع مشکلات پوستی از جمله لک های پوستی، جای زخم و بخیه و چین و چروک های پوست رو از بین برد، در این مقاله قصد داریم 3 مدل از پر فروش ترین درمارولر ها موجود در بازار ایران رو به شما معرفی کنیم، همراه ما باشید.

 

درمارولر ( DermaRoller ) چیست؟

درمارولر یک دستگاه دستی کوچک است که سری ( قسمت بالایی دستگاه ) آن از صد ها سوزن خیلی ریز تشکیل شده است، با نفوذ این سوزن ها به لایه بیرونی پوست ، عملیات کلاژن سازی در پوست افزایش پیدا میکند و منافذ پوستی باز می شود، در نتیجه پوست شما شفاف تر و درخشان تر خواهد شد، همچنین یکی از خوبی ها و مزیت های استفاده از دستگاه های درمارولر کمک به جذب بهتر انواع کرم های درمانی و سرم های پوستی است، اگر دکتر برای شما سرم مخصوصی تجویز کرده که به پوست خود بمالید درمارولر کمک میکنه که درصد جذب اون به پوست خیلی افزایش پیدا بکنه

سوزن های درمارولر اندازه های مختلفی داره از سایز 0.25 گرفته تا 3 میلی متر رو میتونید در بازار پیدا بکنید، سوزن های ریز بیشتر برای نواحی حساس پوست مثل اطراف چشم، زیر ابرو ها و... کاربرد دارد، و سوزن های ضخیم برای قسمت های سفت و سخت تر پوست مثل پاشنه پا، کف سر و... کاربرد دارد، که در زمان خرید می توانید از فروشنده راهنمایی های لازم را دریافت کنید. یا از پزشک متخصص خود در این زمینه کمک بگیرید.

معروف ترین برند های درمارولر در جهان

درمارولر ها توسط شرکت های متعدد و برند های مختلفی در جهان تولید شده است، خیلی از شرکت های ایرانی نیز اخیرا شروع به تولید درمارولر کرده اند، اما از معروف ترین و پر فروش ترین برند های درمارولر میشه به مارک DRS چین و ZGTS آلمان اشاره کرد، هر دو برند محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کرده اند و پر فروش ترین دستگاه ها در جهان هستند.

فواید و خواص درمانی درمارولر

طبق تحقیقات و آزمایش های صورت گرفته درمارولر ها می توانند بیش از 90 درصد از مشکلات پوستی را درمان کنند و کارایی آن خیلی بیشتر از دستگاه های گران قیمت لیزری و... هست، همین امر سبب شده که پزشکان زیبایی پوست نیز استفاده از این دستگاه رو به لیزر های گران قیمت ترجیح دهند، در ادامه بیشتر با خواص درمانی درمارولر آشنا خواهید شد.

  • کمک به بهبود و از بین بردن لک های صورت
  • از بین برنده لک های ناشی از جوش صورت، آکنه، بخیه و سوختگی
  • از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست
  • افزایش ضخامت پوست
  • کمک به از شدن منافذ پوستی و تنفس طبیعی پوست
  • از بین بردن تیرگی اطراف چشم و پف زیر چشم
  • کمک به جذب بهتر سرم ها و کرم های درمانی پوست
  • جوان سازی و درخشان کننده پوست
  • درمان کامل ریزش مو و کمک به تقویت ریشه و پیازچه مو
  • از بین برنده ترک های پوستی مثل ترک پاشنه پا، ترک های ناشی از بارداری و...
  • و کلی خواص درمانی دیگه

 

معرفی 3 مدل از پر فروش درمارولر های موجود در ایران

بیش از ده ها مدل درمارولر توسط شرکت ها و برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید و روانه بازار شده است، اما مارک DRS و ZGTS از پر فروش ترین و بهترین برندهای درمارولر در جهان هستند، ما در این مقاله قصد داریم 3 مدل از پرفروش ترین و پر تقاضاترین مدل های درمارولر در ایران و جهان رو به شما معرفی کنیم.

1-دستگاه درمارولر تیتانیومی برند  ZGTS اصل ساخت آلمان

برند ZGTS که اصالتا آلمانی هست ولی محصولاتش در چین تولید می شود و جزء بهترین برند ها در این زمینه است و محصولات بسیار با کیفیت و کارایی بالا تولید میکند، سوزن های این درمارولر از جنس تیتانیوم بسیار اعلاء و با کیفیت استریل شده ساخته است، به دلیل فروش بالای این محصول شرکت های متعدد درمارولر ها تقبلی و فیک از این محصول را ساخته اند، پس در زمان خرید به اصل بودن آن دقت داشته باشید.

تشخیص تقلبی یا اصلی بودن درمارولر کار آسانی نیست، ولی شما میتونید از مراکز معتبر و فروشگاه های شناخته شده آن را تهیه کنید تا خیالتون از اصل بودن آن راحت باشه، درمارولر تیتانیومی ZGTS اورجینال چیزی حدود 400 الی 450 هزار تومان است، البته این قیمت مربوط به آبان ماه 1400 است، برای خرید درمارولر تیتانیومی ZGTS اورجینال می توانید با شماره 09120132883 تماس بگیرید.

 

2-درمارولر 6 در 1 برند دی آر اس ( 6 in 1 dermaroller system DRS )

این درمارولر 6 کاره یکی از مجهز ترین درمارولر های موجود در بازار است، شرکت DRS یک پک کامل از درمارولر را در این دستگاه به نمایش گذاشته است، یک دسته و چندین سری مختلف با کاربردهای متفاوت و یک ظرف مخصوص ضد عفونی و ظرف مخصوص نگهداری یک پک کامل و جامع را تشکیل داده است، سوزن های این درمارولر از جنس تیتانیوم با کیفیت ساخته شده است و بسیار با دوام هستند، توی کشور های اروپایی و آمریکایی این دستگاه بسیار پر طرفدار است و جزء پر فروش ترین درمارولر هاست، درمارولر فوق در ایران قیمتی حدودا 450 الی 580 هزار تومان دارد، برای خرید درمارولر 6 کاره DRS اصل می توانید با شماره 09120750932 تماس بگیرید.

3-درمارولر تکی مارک DRS از جنس فولاد ضد زنگ

درمارولر 540 سوزنه مارک DRS یکی از محبوب ترین مدل های درمارولر در دنیا هست، این درمارولر تک سایز هست و سری های قابل تعویض نداره و شما برای تهیه سایز های مختلف باید هزینه جدا گانه تهیه بکنید، در زمان سفارش هم سایز دلخواهتون رو باید سفارش بدید، بهتره از فروشنده در خصوص کاربرد های سایز های مختلف سوزن سوال کنید.

جنس سوزن های این درمارولر از فولاد ضد زنگ و بسیار با کیفیت ساخته شده و دوام بسیار بالایی دارد، بی شک از آن دسته درمارولر هایی هست که میتونه چندین سال براتون کارایی داشته باشه، قیمت این درمارولر از 260 تا 340 هزار تومان هست، برای تهیه و خرید درمارولر تک سایز DRS می تونید به شماره 02186081142 تماس بگیرید.

 

خرید آنلاین درمارولر اصل

کیم کالا ( kimkala.com ) یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که بیش از 10 سال در زمینه فروش محصولات زیبایی پوست و کرم های درمانی فعالیت دارد، کیم کالا درمارولر های اصل برند DRS و ZGTS را ارائه میکند، برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات می توانید به وب سایت فروشگاهی کیم کالا مراجعه کنید یا با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید...

وب سایت :

https://kimkala.com/

شماره های تماس :

09120750932

09120132883

02186081142