کشف 27 کیلو مواد مخدر از قاچاقچی توزیع کننده در زنجان

مختار شیر محمدی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در سطح شهرستان زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی ،ماموران در یافتند که متهم مقداری مواد مخدر را از استان البرز تهیه و قصد توزیع آن در شهرستان زنجان را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تاکید کرد: ماموران با زیر نظر گرفتن متهم  به نام « الف – م » وی را با یک دستگاه خودرو پراید  در منطقه «بی سیم» زنجان دستگیر کردند. 

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل این متهم مقدار دو کیلو 257 گرم مواد مخدر از نوع تریاک  به همراه دو ترازوی توزین کشف کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر ،27 کیلو انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی همچنین با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان زنجان ابرز کرد: مردم در صورت مشاهد این افراد برای گزارش با 110 تماس بگیرند.

شیرمحمدی ابراز کرد: برخورد با توزیع کنندگان بدون هیچ اغماضی انجام میشود چرا که برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر ، زمینه کاهش جرم را در جامعه فراهم می کند.

متلاشی شدن باند توزیع مواد مخدر و کشف جاسازی هروئین در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از شناسایی و متلاشی شدن یک باند سه نفره مواد مخدر خبر داد و گفت : از اعضای این باند بیش از نیم کیلو هروئین که در یک دستگاه خودرو پراید جاسازی کرده کشف شد.

وی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعالیت یک باند عمده تهیه و  توزیع مواد مخدر مطلع شدند. 

شیرمحمدی افزود: با اطلاع از فعالیت این  باند ماموران در ادامه تحقیقات تکمیلی دریافتند اعضای  این باند قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را  با یک دستگاه خودرو پراید به زنجان منتقل کنند .

وی خاطر نشان کرد : با اطلاعات بدست آمده خودرو متهمان تحت نظر قرار و روز گذشته در جاده قدیم  زنجان– قزوین متوقف و اعضای  سه نفره این باند به نام های  ح – ب  ،  الف – ب   و م – ر  دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه  یکی از متهمان سابقه دار است خاطر نشان کرد: در بازسی از این خودرو متهمان 629 گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید بر مبارزه قاطع با پدیده شوم مواد مخدر گفت: مردم می توانند در زمینه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن 128 در میان گذارند.