مغازه کپسول فروشی در ایجرود طعمه حریق شد/تصاویر

آتش‌سوزی یکی از قدیمی‌ترین بلایایی است که می‌تواند در زمانی کوتاه، دارایی و سلامتی افراد را به خطر اندازد، آتش سوزی که از سوختن شدید مواد سوختنی یا ناخواسته و از کنترل خارج شده که معمولا با دود و حرارت و نور زیاد توام است و یک منبع حرارتی کنترل ناپذیر سرچشمه گرفته،یا منبع حرارتی معین کنترل شده‌ای را ترک کرده و با نیروی حرارتی خود گسترش و توسعه یافته باشد.

آتش‌سوزی در صورتی که به موقع مهار نشود، موجب خسارات زیادی می‌گردد.گاه آتش‌سوزی، با سایر حوادث از جمله ناشی گری اشخاص در خاموش کردن آن همراه بوده و خساراتی جبران ناپذیری رخ می‌دهد.

آتش سوزی در یک مغازه کپسول فروشی در شهر حلب ایجرود با بی توجهی صاحب مغازه به روشن بودن سمارو و پر کردن کپسول گاز، آتش سماور شعله کشید که حادثه آفرید و موجب سوختن کل مغازه شد و در این بین یک نفر مصدوم بر جای ماند که با واکنش به موقعه آتش نشانی حلب آتش یک ساعته خاموش شد و مصدوم 42ساله به بیمارستان منتقل شد.

در حال حاضر حال عمومی  مصدوم خوب گزارش می شود لازم به ذکر است مغازه کپسول فروشی ورودی شهر حلب و روبروی پمپ بنزین است.گفتنی اسن مردم در صورت مشاهده آتش سوزی می توانند با شماره گیری 125 آتش نشانی، 115 اورژانس تماس حاصل نمایند.