مردم و خانواده های شهدا نسبت به وضعیت حجاب در زنجان اعتراض دارند

به نقل از موج رسا، آیت ‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎ های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدامات تروریستی در عراق، اظهار داشت: ارتش عراق با کمک های مردمی توانسته است تا فلوجه را آزاد کند که این امر موجب شده تا انتقام شکست در فلوجه را با اقدامات تروریستی آمریکا و آل سعود بگیرند.

وی با بیان اینکه وضعیت بحرین نیز به این شکل است و متاسفانه مسلمانان بحرین قتل عام می شوند، ادامه داد:مدعیان حقوق بشر کرو کور شده و هیچ عکس العملی در برابر این جنایت ها نشان نمی دهند.

خطیب جمعه زنجان با تقدیر از حضور معنا دار مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: مردم حساب شده و با بصیرت و ولایت‎ مداری در این راهپیمایی حضور یافتند و در حالی که کشورهای منطقه تلاش می کنند تا برای تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل مردم فلسطین را قتل عام کنند، مردم با حضور معنا دار در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند که همچنان قدس مسئله اصلی مسلمین است.

وی با اشاره به  18 تیر ماه سال 1359 و کشف کودتای نظامی  پایگاه نوژه همدان گفت: دشمنی آمریکا از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با ایران وجود داشته و تنها زمانی این دشمنی به پایان می رسد که آمریکا دست از رفتارهای امپریالیستی خود بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه 21 تیر ماه سال 1314 سالروز حمله نظامی رضاخان پهلوی به مسجد گوهرشاد، گفت: رضا خان برای تبدیل کشور به کشور غربی اقدام به کشف حجاب کرد که این موضوع مورد اعتراض مردم و روحانیون شد.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به وضعیت بدحجابی در جامعه، گفت: چنین وضعیتی زیبنده مردم زنجان نیست و خانواده های شهدا و مردم حزب الله بارها در این خصوص اعتراض کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم زنجان روز 21 تیر ماه به صحنه می آیند و با برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز نسبت به این موضوع اعتراض خواهند کرد تا دیگر کسی نتواند ارزش ها را زیر سئوال ببرد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه برخی افراد فقط ماموریت دارند که قبح بی‎ حجابی را در جامعه بشکنند، گفت: متاسفانه خودم بارها در زنجان نیز شاهد این موضوع بوده ام.

وی با اشاره به 22 تیرماه سال 1378 اظهار داشت: عده‎ ای در این روز به خیابان‎ ها آمده و شعارهایی بر علیه کلیت نظام دادند.

خطیب جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در مقابل این اخلال گری ها امت حزب‎الله به صحنه آمده و رکن رکین ولایت فقیه در برابر این توطئه استقامت کرده و خواب توطئه ‎گران آشفته شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به قدرت ولایت فقیه در مقابل توطئه‎ های سال‎ های 1378 و 1388 یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز فتنه سال 88 را خط قرمز عنوان کردند.