موتور سیکلت سواری، دختر خدابنده ای را به کشتن داد

به نقل از اشراق۲۴،حسین مصطفائی سرپرست فرماندهی انتظامی خدابنده اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت ۲۲ شامگاه دوشنبه در محور خدابنده به همدان در محدوده روستای زاقلوه یک کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

وی اظهار کرد: راننده این موتور سیکلت یک دختر ۱۴ ساله بودکه که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و نداشتن مهارت کافی خود را به کشتن داد و راکب موتور سیکلت هم که مادرش بود مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافت.

سرپرست فرماندهی انتظامی خدابنده تصریح کرد: متاسفانه راکبین موتور سیکلت بیشترین آمار کشته شدگان تصادفات در جاده های استان هستند و طی این بازه زمانی بیش از ۱۲ درصد از فوت شدگان را به خود اختصاص داده اند.

مصطفائی ادامه داد: پلیس با موتورسوارانی که حرکات نمایشی داشته و زمینه آزار و اذیت مردم را فراهم می کنند برخورد کرده و گواهینامه آنها را به مدت یک ماه ضبط می کند و در صورت تکرار تخلف موتور سیکلت یک ماه توقیف می شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی خدابنده از تمامی راکبان موتور سیکلت خواست که به هنگام رانندگی با این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استفاده کرده و رعایت سرعت مطمئنه را نیز سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

وی در پایان سخنان با بیان اینکه کلاه ایمنی ضامن سلامتی در اکثر حوادث ترافیکی موتورسوران است و نبود آن شدت ضربات وارده را بالا می برد گفت: در مورد این اتفاق اخیر باید به خانواده ها توصیه کنم که به جوانانشان که مهارت کافی در کنترل موتور سیکلت و وسائل نقلیه را ندارند اجازه ندهند که دست به این وسائل بزنند چرا که این کار شوخی بردار نیست و به قیمت گرفتن جان آنها تمام می شود.