به‌دنبال ایجاد فضایی برای اشتغال‌زایی بیکاران خواهم بود

اسدالله درویش‌امیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه استان زنجان با سابقه بسیار درخشان یکی از امن‌ترین و با آرامش‌ترین استانهای کشور است اظهار داشت: این استان از استانهای بی‌حاشیه‌ بوده و این آرامش و امنیت فرصت را برای خدمت مهیا می‌کند.

وی افزود: زنجان با موقعیت ممتاز جغرافیایی به پایتخت نزدیک است و با هفت استان کشور هم‌جوار است که دارای راههای ارتباطی هوایی، زمینی و ریلی بسیار مناسبی در محور شمال‌غرب و ترکیه است که درسترسی به ترکیه و اروپا را دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: این فرصت ممتاز استان زنجان برای سرمایه‌گذاری پر جاذبه است و می‌تواند نقش ملی را در منطقه شمال‌غرب کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای کشور عنوان کرد: خوشبختانه در برنامه‌های اول تا پنجم محور و اولویت‌های توسعه استان زنجان صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و خدمات است و در بررسیهای که بنده داشتم خوشبختانه در این زمینه‌ها سرمایه‌گذاریهای خوبی در استان زنجان انجام شده است.

درویش‌امیری خاطرنشان کرد: امیدوارم بنده بتوانم در مرحله اول فضایی را فراهم کنم که فضای کار و تلاش و خدمت به مردم ایجاد و فرصتی فراهم شود تا ما بتوانیم برای جوانان بیکار شغل فراهم کنیم.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری با رسانه‌های استان زنجان اظهار داشت: خبرنگاران چشم بیدار و تیزبین جامعه هستند که می‌توانند اخبار خوبی به ما منتقل کنند و بنده نیز انتظار دارم خبرنگاران نقاط برجسته و مثبت عملکرد کارگزاران نظام را به اطلاع مردم عزیز برسانند.