پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- چندی پیش شورای عالی اصلاحات حسن روحانی را به عنوان نامزد نهایی خود اعلام کرد و نامزد در سایه را به انتخاب روحانی واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، در آخرین جلسه شورای عالی اصلاحات در سال 1395، این جمع بندی صورت گرفته که مطالبات جریان اصلاحات از روحانی در قالب دیداری مطرح و حمایت اصلاح طلبان از وی «مفت» و بدون «سهم» نباشد.

بر این اساس رئیس دولت اصلاحات تلاش خواهد کرد روحانی در زیر مجموعه شورای عالی اصلاحات، بخشی از فعالیت انتخاباتی خود را سامان دهد.

عبدالواحدموسوی لاری نیز چندی پیش برای برخی از این دیدارها و طرح مطالبات دیداری با رئیس جمهور داشته ست.

بر اساس مصوبه شورای عالی اصلاحات، رئیس دولت اصلاحات بایستی از موضع بالا با روحانی مطالبات را مطرح نماید و صریحا ابراز نماید که وی وضعیت خوبی در رای آوری ندارد و اگر جریان اصلاحات از روحانی حمایت نکند، وضعیت وی بدتر خواهد شد.

وی همچنین قرار است شفاف به رئیس جمهور بگوید که اگر تضمین مناسبی برای این حمایت ندهد نامزدهای جدی از این جریان سیاسی وراد انتخابات خواهند شد که احتمال رای آوری روحانی را به طور صددرصد، منتفی خواهد کرد.

در این جلسه تاکید شده است:«اگر مطالبات اصلاح طلبان تأمین نشود ما در انتخابات فکر دیگری خواهیم کرد؛ چون از چارچوب ها کوتاه نخواهیم آمد.»