به گزارش پارس نیوز، 

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی هادی انباردار در اقلید فارس ادامه دارد. بهناز جعفری و میرطاهر مظلومی جدیدترین بازیگرانی هستند که به این پروژه سینمایی پیوستند.

بخش هایی از این فیلم سینمایی در خارج از کشور فیلمبرداری خواهد شد.

 

چهره متفاوت "بهناز جعفری" در فیلم جدیدش/عکس

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است: فیلم به زندگی مخترعی (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

 

چهره متفاوت "بهناز جعفری" در فیلم جدیدش/عکس

برخی از بازیگران این فیلم سینمایی که تا به این لحظه مقابل دوربین قرار گرفته اند، عبارتند از سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، مدیر تولید: صادق ایزدخو، استوری بورد: علی امامزاده و حسین آزادی، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، عکاس: امین حق‌بر.