ماجرای قتل به خاطر ریختن آب دهان روی صورت!

 حوالی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه خبر وقوع درگیری میان دو جوان در میدان هدایت به کلانتری قلهک اطلاع داده شد که در پی آن تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در ادامه با حضور ماموران در محل و انحام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۴ساله از ناحیه قلب مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در مقابل یک مغازه سوپرمارکتی روی زمین افتاده است که با حضور عوامل اورژانس این فرد برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل شد.

ماموران نیز تحقیقات خود در محل را با مراجعه به شاهدان و یکی از طرفین درگیری که برادر مقتول بود، آغاز کردند تا اینکه دقایقی بعد، از بیمارستان خبر رسید که مضروب به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

با فوت مضروب، برادر وی به عنوان یکی از طرفین دعوا تحت بازجویی قرار گرفت و به ماموران گفت که در پیک موتوری کار می‌کنم و با قاتل برادرم که او هم پیک موتوری بود درگیر شده و از ناحیه او مورد ضرب و جرح قرار گرفتم. من هم با برادرم که در همان حوالی نانوا است، تماس گرفتم و او هم وارد نزاع شد.

در ادامه مقتول برای کمک به برادرش با ضارب درگیر شده و قاتل با چاقو این فرد را هم مورد اصابت قرار داد.

متهم به قتل نیز در همان دقایق اولیه شناسایی و دستگیر شد. این فرد در بازجویی‌های پلیسی درباره علت نزاع گفت: آب دهانم روی صورت برادر مقتول افتاد و به این شکل درگیری ما آغاز شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با تایید این خبر اعلام کرد: به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، جسد برای تعیین علت قطعی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم نیز دستگیر و برایش پرونده‌ای تشکیل شده است.