سیلاب
در منطقه تاش شاهرود جاری شد

احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در سمنان اظهار داشت: وقوع این سیل خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی این منطقه و خصوصا روستاهای تاش بالا و پایین وارد کرده است.

وی با اشاره به جاری شدن سیلاب در منطقه تاش شاهرود افزود: سیل شب گذشته با بارندگی 25 میلی‌متری در این منطقه همراه بوده است.

طاهری با بیان اینکه خسارتی به منازل مسکونی روستاییان تاش و زیرساخت‌های جاده‌ای وارد نشده اضافه کرد: سیل منطقه تاش تنها خساراتی جزیی به مزارع کشاورزی و باغ‌های منطقه وارد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به ادامه‌دار بودن این شرایط جوی در مناطق شمالی استان سمنان خاطرنشان کرد: این شرایط جوی تا 16 خردادماه در استان سمنان حاکم است و ممکن است با بارش‌های شدید و سیلاب‌های دیگری در مناطق شمالی و کوهستانی این استان همراه باشد.

طاهری با اشاره به تعطیلات پیش‌رو به مسافران این استان توصیه کرد: از اطراق در مناطق کم‌ ارتفاع و بستر رودخانه خودداری کنند.

وی همچنین از عشایر و کشاورزان مناطق شمالی استان سمنان خواست از چرای دام‌های خود در بستر رودخانه‌ها اجتناب کرده و نکات ایمنی متناسب با این شرایط جوی را رعایت کنند.

انتهای پیام/