سرخه نخستین شهرستان بدون دخانیات استان سمنان می‌شود

علی‌محمد مؤیدی زاده بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سرخه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان سرخه درزمینهٔ مواد مخدر نسبت به سایر شهرستان‌های استان سمنان پاک است.

وی بابیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد مادر همه بزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی است گفت: در این شهرستان با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با این پدیده به‌شدت برخورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری سرخه با اشاره به جدیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با این پدیده شوم در این شهرستان گفت: در این شهرستان با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و همچنین خرده‌فروشان به‌شدت برخورد و در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

مؤیدی زاده بابیان اینکه این شهرستان درزمینهٔ مواد مخدر و اعتیاد نسبت به سایر شهرستان‌های استان پاک‌تر است خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرخه به‌عنوان نخستین شهرستان بدون دخانیات استان سمنان معرفی شود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اظهار داشت: همه باید برای پاک کردن جامعه از این پدیده شوم تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری سرخه از وجود سه مرکز درمانی و پیشگیری از اعتیاد در شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان علاوه بر پیشگیری و مبارزه با این پدیده شوم در مراکز و کمپ‌های اعتیاد نیز برای درمان این بیماران تلاش لازم انجام می‌شود.