۷.۱ میلیارد ریال سهام در بورس استان سمنان معامله شد

غلامحسین گل ارضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: در معاملات روز گذشته که آمار تحلیلی آن امروز جمع‌بندی و منتشرشده است، تعداد چهار میلیون و 44 هزار و 385 سهم در بورس سمنان معامله شد که این تعداد نسبت به تعداد سهام معامله شده در معاملات روز پیش از آن حدود 200 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به ارزش ریالی این تعداد سهام در معاملات روز گذشته توسط کارگزاران بورس سمنان افزود: ارزش این تعداد سهم بیش از هفت میلیارد و 107 میلیون و 981 هزار ریال سهام بود.

مدیر بورس منطقه‌‌ای سمنان گفت: از مجموع تعداد سهام معامله‌شده در بورس سمنان در روز گذشته، سه میلیون و 28 هزار و 758 سهم  به خرید اختصاص داشته است.

گل ارضی با اشاره به ارزش ریالی سهام خریداری‌شده در بورس سمنان در روز گذشته تصریح کرد: ارزش سهام خریداری‌شده بیش از  چهار میلیارد و 782 میلیون و 409 هزار ریال بود.

وی با اشاره به میزان سهام به فروش رفته تالار بورس سمنان در روز گذشته بیان کرد: در معاملات روز گذشته، یک میلیون و 15 هزار و 627 سهم در بخش فروش، مورد معامله کارگزاری‌های مختلف قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌‌ای سمنان ارزش ریالی این سهام به فروش رسیده را 2 میلیارد و 325 میلیون و 571 هزار ریال عنوان کرد.

به گفته گل‌ارضی حدود 67 درصد از ارزش معاملات روز گذشته بورس سمنان به خرید و 33 درصد به فروش اختصاص داشت.

وی با اشاره به اینکه شاخص سهام بورس در روز گذشته روند کاهشی را تجربه کرد، از کاهش 17 واحدی این شاخص در پایان معاملات روز گذشته خبر داد و گفت: شاخص سهام بورس در این روز به 78 هزار و 370 واحد رسید.