سرقت 20 میلیونی از خودپرداز بانک

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مدیر یکی از بانک‌های شهر شاهرود هنگام شروع کار روزانه بانک و بررسی موجودی دستگاه خودپرداز، متوجه شد 400 قطعه چک پول 50 هزار تومانی موجود در خودپرداز سرقت شده است.

او ماجرای این سرقت را به پلیس گزارش داد. ماموران با حضوردر آنجا و به دنبال تحقیق از کارمندان،به بررسی دوربین‌های مداربسته بانک پرداختند اما تصویر درستی از سارق در آن ثبت نشده بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق پول‌های خودپرداز بانک آغاز شد. جست وجوها ادامه داشت تا این که ماموران اطلاع یافتند دستگاه خودپرداز بتازگی از سوی سه تعمیرکار شرکتی تعمیر و چند روز بعداز این تعمیر، سرقت انجام شده است.

همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند سارق ممکن است از میان این سه تعمیرکار باشد. به این ترتیب آنها به پلیس آگاهی شاهرود احضار شدند و در تحقیق از آنها معلوم شد دو نفر از این تعمیرکاران نقشی در این سرقت نداشته‌اند که با هماهنگی قضایی آزاد شدند. اما تعمیرکار سوم در جریان تحقیقات، به اظهارات ضد و نقیضی پرداخت و همین باعث شد شک ماموران به وی بیشتر شود. تحقیقات از وی ادامه یافت تا این که اودیروزرازسرقت 20 میلیون تومانی ازدستگاه خودپرداز بانک را فاش کرد .

وی با هشدار به مدیران بانک‌ها، از آنها خواست اگر قصد تعمیر خودپردازو دوربین بانک‌ها را دارند، حتما از تعمیرکاران موسسه‌های معتبر استفاده کنند تا چنین حوادثی برای بانک‌هایشان رخ ندهد.

سردار روح‌الامین قاسمی، افزود: متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.