هیچ کشور اسلامی دیگری روابط خود با اسرائیل را عادی‌سازی نخواهد کرد

 یعقوب رضازاده با اشاره به ادعای سفیر آمریکا در رژیم جعلی اسرائیل مبنی بر عادی سازی روابط 10 کشور عربی دیگر با این رژیم در آینده نزدیک، گفت: کشورهای مسلمان در دنیا زیاد هستند که همه آنها روابط با اسرائیل را ننگین می دانند و صرفا دو کشور امارات و بحرین بودند که طی اقدامی خائنانه، روابط خود با این رژیم جعلی را علنی کردند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در امارات متحده عربی نیز صرفا امارت ابوظبی است که به این اقدام ننگین تن داده و سایر امارت های این کشور موافقتی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نداشته اند.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام خائنانه امارت ابوظبی و بحرین نسبت به اسلام و فلسطین عنوان کرد: کشور مسلمانی که روابط خود با اسرائیل را علنی می کند دیگر قابل اطمینان نبوده و خائن محسوب می شود به خصوص که ملت های آنها نیز در این تصمیم با سران خود همراه نیستند و آن را محکوم می کنند.

رضازاده ادامه داد: برقراری روابط با رژیم جعلی اسرائیل از خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و اقدام کشورهایی که به این اقدام ننگین تن داده اند را به شدت محکوم می کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ادعای فریدمن مبنی بر عادی سازی روابط تعداد دیگری از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را بی اساس خواند و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها صرفا تلاش دارند کشورهای عربی بیشتری را با خود همراه کرده و حضور رژیم صهیونیستی را در منطقه تثبیت کنند اما کوشش آنها بی نتیجه خواهد ماند.