گانتس: بهترین راه مقابله با ایران وضع تحریم‌های سخت است

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادعایی تازه از حمله به اهداف دولتی در لبنان در جنگ بعدی با حزب الله گفت.

بنی گانتس مدعی شد: با توجه به اینکه اسرائیل دیگر نمی‌تواند تمایزی میان پست‌های نظامی مقاومت و ساختمان‌های مسکونی که موشک‌ها را در خود جای داده، قائل شود، در جنگ آتی با حزب الله اهداف دولتی لبنان در تیررس موشک‌های ما قرار می‌گیرد.

نخست وزیر کشیک صهیونیست‌ها در تشریح اهداف عادی سازی روابط با اعراب، مدعی شد عادی سازی روابط با کشور‌های حاشیه خلیج فارس به مبارزه با ایران کمک می‌کند. گانتس این را نیز به ادعاهایش افزود: بهترین روش برای مقابله با ایران اعمال فشار‌های سنگین و اعمال تحریم‌های سخت علیه این کشور است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه هیچ کس نمی‌تواند خواسته‌های فلسطینیان را در چارچوب مذاکرات صلح بپذیرد، مدعی شد توافق‌های عادی سازی روابط با اعراب به تقویت مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین می‌انجامد. گانتس پیشتر در مصاحبه با خبرنگاران اماراتی و سعودی، با اشاره به عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی مدعی شد که با همکاری آن‌ها جبهه‌ای واحد علیه ایران تشکیل خواهند داد.

ماه گذشته امارات و رژیم صهیونیستی از توافق ننگین و به گفته خود تاریخی در جهت عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک خبر دادند. پیش‌تر نیز نشانه‌هایی از روابط گرم، ولی پنهان تل آویو و ابوظبی وجود داشت، اما هیچگاه به صورت اعلام رسمی اعلام نشده بود.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت در فلسطین پس از اعلام توافق نهایی بین امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک، به اقدام ننگین ابوظبی واکنش تند و سختی نشان دادند.