مجلس یازدهم مجلسی جهادی است/ مردم ثمره رویکرد انقلابی را خواهند دید

زهره الهیان عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی در تشریح تخریب‌های کنونی علیه مجلس یازدهم در گفت و گو با افکارنیوز اظهار داشت: مجلس یازدهم از روزهای ابتدایی آغاز به کار خود با تخریب‌ جریان‌های غرب‌گرا و دگراندیش مواجه بود. گویا این جریان‌ها پیش از آغاز به کار نمایندگان کلید خورده بود.

وی افزود: اتاق‌های فکر صهیونیسم و غرب‌گرا همواره درصددند تا جریان انقلابی را ناتوان و ناکارآمد نشان دهند. طعنه‌ و تخریب‌های ابتدایی درست حاکی از چنین استراتژی بود چراکه برخی از جریان‌های تخریبی قصد دارند تا مجلس یازدهم را مجلسی ناکارآمد جلوه دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم تصریح کرد: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را مجلسی انقلابی خوانند که به‌طور حتم این مدال افتخار موجب امید و توجه مردم به آینده انقلاب و نظام خواهد شد.

زهره الهیان بیان داشت: طی فعالیت جریان‌های تخریبی متأسفانه برخی دوستان از روی دلسوزی و رویکرد نقادی به این عرصه ورود و با این‌گونه فعالیت‌ها همراه شدند. همراهی برخی دوستان موجب شد تا دشمنان از این شرایط در فضای مجازی سوءاستفاده کنند.»

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم، مجلسی جهادی است و نمایندگان آن پیش از شروع کار رسمی خود، در ابتدای سال‌ 99 فعالیت خود را آغاز کرده بودند. امروز که سه ماه از آغاز رسمی مجلس یازدهم می‌‌گذرد مشاهده ‌می‌کنیم که نمایندگان به‌طورجدی و مستمر وقت گذاری می‌کنند‌ و برخی از جلسات کمیسیون‌ها‌ و کمیته‌ها از ساعت 6 صبح برگزار و بنا به‌ضرورت تا 10 شب ادامه می‌یابد. هدف از برگزاری جلسات متعدد، کاهش مشکلات مردم و بهبود معیشتشان است.

این نماینده مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه ثمرات مجلس به‌زودی به بار می‌نشیند و مردم نتیجه رویکرد انقلابی را خواهند دید عنوان کرد:«جنس و نوع فعالیت مجلس نیازمند فرصت است چراکه تدوین قانون خود پروسه‌ای زمان‌بر است. نباید انتظار داشت که مجلس در مدت دو الی سه ماه معجزه و روند نادرست برخی مسئولان طی سال‌های گذشته را به‌یک‌باره اصلاح سازد.«

الهیان در پایان این گفت‌وگو بیان کرد که نمایندگان مجلس نگران وضعیت کنونی کشور ازجمله گرانی مسکن، خودرو و ارز هستند و درصددند تا با تدابیر درست، به‌زودی به بهبود وضعیت کشور کمک کنند.