به گزارش افکارنیوز ، غفار اسماعیلی در گفتگو بامهر، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق روزچهارشنبه این هفته و شنبه هفته آینده برای بررسی موضوعات باقی مانده از جمله هدفمندی یارانه ها و موضوعات مربوط به نفت، میادین مشترک نفتی و نیروهای مسلح جلسه خواهد داشت، گفت: گزارش کمیسیون تلفیق به احتمال زیاد تا روز یکشنبه نهایی نمی شود و ما نهایتا اواخر هفته آینده کار بررسی بودجه ۹۱ را در صحن مجلس آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: در بحثهدفمندی احتمالا وقت زیادی در کمیسیون صرف شود زیرا دولت دو پیشنهاد کسب درآمد ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی و ۱۳۵ هزار میلیارد تومانی را بدون ارائه جدول قیمت حامل های انرژی و تبعات افزایش قیمت ها و همچنین اثر آن در اشتغال را ارائه کرده است که از سوی کمیسیون با مخالفت مواجه شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: در مهلتی که کمیسیون به دولت داد تا جدول اصلاح قیمت ها را به مجلس ارائه دهد، گزارشی دریافت نشد و اعضای کمیسیون در نظر دارند با رد دو پیشنهاد نظر خود را در کمیسیون مطرح کنند و به تصویب برسانند.

اسماعیلی گفت: نظر مجلس ادامه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها است به شرطی که سهم تولید و صنعت و کشاورزی و حمل و نقل پرداخت شود. بنابراین نظر این است که درآمد دولت نهایتا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به سال ۹۰ افزایش داشته باشد.