سعید آقاصادقی امروز در گفتو گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این هیئت در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون و به منظور نظارت بر حسن جریان انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این هیئت آماده دریافت گزارش‌های مربوط به وقوع تخلفات انتخاباتی است، تصریح کرد: از سوی هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور محمدامین باقری به عنوان دبیر و علی میرزایی، حسن هنرمند و احمد رضاییان به عنوان اعضای هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش انتخاب شدند.

رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تفرش، ‌ آشتیان و فراهان به دور دوم کشیده شده است، بیان داشت: در این مرحله دو نفر از نامزدهای انتخاباتی این حوزه در ۱۵ اردیبهشت‌ماه برای کسب حداکثری آرا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

آقاصادقی از آمادگی کامل این هیئت برای نظارت بر حسن انجام امور تبلیغات، فعالیت هیئت‌های اجرایی، ستادهای انتخاباتی و هواداران نامزدها و نظارت بر صندوق‌های اخذ رای خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: مردم این شهرستانها باید برای انتخاب نماینده اصلح در روز ۱۵ اردیبهشتماه در پای صندوقهای اخذ رای حضور یافته و بار دیگر دشمنان را مایوس کنند.